UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Я та УНІКА

Інноваційні та просунуті. З якими результатами УНІКА зустрічає Всесвітній день інновацій

Цього тижня понад 46 країн відзначають Всесвітній день творчості та інновацій. Провідні компанії світу приділяють багато уваги інноваційним ідеям – для розвитку свого бізнесу, створення цінностей для клієнтів, співробітників та суспільства. І, звичайно, UNIQA Group та UNIQA Україна – серед них! Які саме інновації ми втілюємо? Розповідаємо в цьому блозі.

Інноваційні та просунуті. З якими результатами УНІКА зустрічає  Всесвітній день інновацій

Страхова індустрія, і, зокрема, бізнес UNIQA не може без інновацій. Адже наша мета – допомогти людям жити краще і довше, насолоджуватися більшою безпекою та свободою. Щоб її втілити, доводиться постійно дивитися у майбутнє і не боятися впроваджувати нове. Але розповімо про все по порядку.

Інновації заради здоров’я

Звичайно, за останні місяці світ змінився дуже серйозно. Головною темою для усіх нас стала небезпека, пов’язана з розповсюдженням СOVID-19. Тож ми в УНІКА мали віднайти інноваційні рішення, які б дозволили нашим клієнтам дбати про своє здоров’я в нових умовах, почуватися впевненими і захищеними попри все. І здається, у нас це вийшло.

Ще навесні 2020 року для клієнтів УНІКА з медичного страхування став доступним сервіс лікарських онлайн-консультацій. Наші застраховані можуть отримати дистанційну консультацію, уникаючи вірусної небезпеки та значно заощадити час. На зручній онлайн-платформі «Медикіт» їх консультують фахівці понад 40 медичних спеціальностей. Тож наші клієнти мають широкі можливості, щоб обрати відповідного лікаря з державної або приватної клініки.

Сьогодні кожен з понад 100 тисяч клієнтів УНІКА, які мають поліс по ДМС, має доступ до телемедичних консультацій в межах своєї програми. Онлайн-спілкування з лікарем можна організувати в форматі чату, аудіо або відеозв'язку. На квітень 2021 року перевагами цього сервісу скористалися вже понад 7 тисяч наших застрахованих.

А ще мобільний додаток MyUNIQA дозволяє нашим клієнтам з медичного страхування завжди тримати свій поліс «під рукою», записуватися до лікаря, знаходити найближчу клініку та прокладати до неї маршрут, зберігати історію звернень та не загубити свої медичні призначення. Через додаток також можна відправити в УНІКА консультаційне заключення свого лікаря для отримання подальшої допомоги – наприклад, купівлі і доставки медикаментів прямо додому.

Докладніше про наші новації з медичного страхування можна почитати тут: https://uniqa.ua/blog/yak-pratsyue-medichne-strakhuvannya-v-umovakh-sovid-19-dosvid-uniqa-ta-nashikh-klientiv/

Інновації заради зручності

Багато людей у локдаун відчули незручності: обмеження в офлайн-спілкуванні та отриманні звичних послуг спричинили чималий стрес. Та тільки не для наших клієнтів! Адже ми вже давно надали їм можливість оформляти поліси онлайн, сплачувати чергові платежі на сайті компанії і користуватися багатьма сервісами УНІКА, не виходячи з дому.

Звичайно, що у минулому році ми не зупинилися і пішли далі – тепер наші клієнти можуть не тільки оформити страховку, а й подати документи на виплату з автострахування прямо у смартфоні. Якщо сталася ДТП, клієнт одразу може їхати на СТО, а не у офіс УНІКА. Усі документи на виплату можна подати прямо з місця події – через чат-бот. Це економить час клієнтів та забезпечує швидкі виплати: в середньому, за три робочих дні. На хвилиночку, це в тридцять (!) разів швидше, ніж передбачено законодавством з ОСЦПВ!

Детальніше про інновації в автострахуванні від УНІКА ми писали тут: https://uniqa.ua/blog/miy-tsifroviy-pomichnik-yak-klienti-uniqa-mozhut-otrimati-viplatu-za-dopomogoyu-chat-bot

Також у минулому році ми чимало зробили для клієнтів, що мають договір страхування життя. Для таких клієнтів у 2020-му запрацював мобільний додаток UNIQA Life та чат-бот UNIQALifeUA в месенджерах Viber та Telegram. Через ці канали клієнт може отримати будь-яку інформацію по своєму договору, змінити його умови, сплатити черговий платіж та подати заяву про страховий випадок.

Інновації заради безпеки

Наше найголовніше завдання сьогодні – щоб клієнт УНІКА продовжував відчувати турботу в цифровому вимірі: навіть більшу, ніж та, яку він отримував офлайн. До речі, турбуємося ми не лише про зручність, а й про цифрову безпеку наших застрахованих.

УНІКА надзвичайно серйозно ставиться до захисту особистих даних. Тож у 2020 році, коли всі масово перейшли онлайн та кіберризиків стало більше, ми вчергове «прокачали» систему захисту даних і стандарти безпеки нашої компанії.  

У 2020 році ми приєдналися до проекту Vulnerability Management Scanning (VMS) нашої материнської групи. Тепер від вразливостей захищені сервіси не тільки у зовнішній та внутрішні мережі компанії, але й сервіси УНІКА у хмарних мережах. Усі наші клієнти та партнери можуть бути абсолютно впевнені у відсутності небезпек для їхньої важливої інформації.

Інновації заради команди

За минулий рік кардинально змінилися умови повсякденної офісної роботи. Щоб максимально убезпечити нашу команду від ризиків, у 2020 УНІКА перейшла на частково віддалену роботу. Вже у перший тиждень після початку карантину компанія перевела на дистанційний формат 70% колективу. При цьому наші клієнти не відчули проблем з сервісом і звичною комунікацією.

Сьогодні наші колеги можуть самостійно визначитись, коли працювати з офісу, а коли з дому. До речі, у кінці 2020 року головний офіс УНІКА переїхав в інноваційну будівлю, з більш комфортними умовами для командної роботи, лаунж-зонами та зручними кімнатами переговорів. Незалежно від свого вибору, кожен співробітник УНІКА має доступ до всіх необхідних інструментів для обслуговування клієнтів, взаємодії з командою та партнерами.

Усі ці новації не залишилися непомітними. Згідно Randstad Employer Brand Research, у 2020 році УНІКА визнана лідером серед фінансових установ-роботодавців України за ключовим критерієм – «Дотримання балансу роботи і особистого життя». Ми, звичайно, радіємо, та не зупиняємося. У 2021-му плануємо втілити ще багато інновацій на користь нашої команди та обов’язково розказати про них.

Інновації заради майбутнього

Українська команда УНІКА втілює багато нових ідей, впроваджуючи глобальну стратегію UNIQA Insurance Group у сфері корпоративної соціальної відповідальності.

Так, турбуючись про навколишнє середовище, влітку 2020 року ми ініціювали відмову від використання пластикових карток (полісів) у медичному страхуванні. Відмова від «пластику» рятує екологію і водночас – додає зручності нашим клієнтам. Наприклад, вони частіше застосовують мобільний додаток myUNIQA, що підвищує швидкість обробки їх звернень.

Усього за півроку 2020-го майже 45 000 клієнтів УНІКА з медичного страхування відмовились від пластикових карток. Завдяки цьому нам вдалося не використати 225 кг пластику, який згодом почав би засмічувати навколишнє середовище.

Які ще заходи у рамках зеленої стратегії було запроваджено? Читайте тут: https://uniqa.ua/blog/thinking-green-scho-tse-za-slogan-i-do-chogo-tut-uniqa

Як бачите, друзі, інновацій у нас багато – однієї публікації в блозі не вистачить, щоб розповісти про все. Та ми обіцяємо частіше розказувати про нові рішення у нашій роботі. Якщо раптом у вас виникнуть інноваційні ідеї, які ми можемо втілити разом – обов’язково пишіть нам. Адже справжні інновації народжуються, коли ми відкрито спілкуємося один з одним. Тож залишаємося на зв’язку!

 

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Не нашкодь! Про заборону вільного обігу антибіотиків в Україні
Будемо здорові!
18. серпня 2022
Не нашкодь! Про заборону вільного обігу антибіотиків в Україні
З початку серпня в Україні запроваджено продаж антибіотиків за рецептом. Це нововведення викликало чимало дискусій, побоювань та критики. Чому саме прийнято таке рішення, як тепер буде виглядати придбання ліків в аптеці, чи призведе такий крок до складнощів у лікуванні, та чи зміниться щось у забезпеченні ліками для клієнтів УНІКА, ми запитали Оксану Руденко, керівника Дирекції особистих видів страхування.
Чи ваше КАСКО дійсно повне? Або чому українським водіям варто дострахувати свої автівки вже найближчим часом
Мій автомобіль
17. серпня 2022
Чи ваше КАСКО дійсно повне? Або чому українським водіям варто дострахувати свої автівки вже найближчим часом
Нещодавно, а саме 21 липня 2022 року, Національний банк України провів корекцію офіційного курсу гривні. Як новий курс вплинув на ринкову вартість автівок? І чому про це важливо знати кожному, хто страхує свою машину за програмою КАСКО? Коментує Валерій Лісовий, керівник напрямку УНІКА.
Надихаючі та приголомшливі. Вирушаємо на Зальцбурзький фестиваль онлайн
Моя подорож
12. серпня 2022
Надихаючі та приголомшливі. Вирушаємо на Зальцбурзький фестиваль онлайн
У блозі, що присвячений музеям Австрії, ми обіцяли продовжити віртуальну мистецьку подорож у пошуках натхнення та джерела енергії. Сьогодні ми розширимо палітру вражень та спробуємо зануритися у фестивальне життя онлайн.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз