UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог

Чи супроводжує УНІКА лікування коронавірусу? Інформація на 06.08.2020 року

Неприємно усвідомлювати, але коронавірус почитає ставати часткою нашого повсякденного життя. З одного боку, ми вчимось жити в нових реаліях, вже не дивимось кожен день кількість тих, хто захворів в Україні та в інших країнах, перші шпальти видань займають інші, більш «гарячі» новини. Але з іншого – загроза не зникла, а ми стаємо більш безпечні. Як наслідок − кількість захворювань в Україні з початку серпня майже щодня б’є попередні рекорди. Тому, ми вирішили ще раз нагадати нашим клієнтам та партнерам щодо покриття COVID-19 в договорах медичного страхування УНІКА.

Чи супроводжує УНІКА лікування коронавірусу? Інформація на 06.08.2020 року

Інформація станом на 06.08.2020.

В договорах УНІКА є два типи виключень, які регламентують дії страхової компанії відносно покриття або відмови в покритті захворювання щодо поточних ситуацій:

(1)

- особливо небезпечні інфекції. COVID-19 віднесений до особливо небезпечних інфекцій наказом МОЗ України від 25.02.2020 року;

(2)

- епідемії особливо небезпечних інфекцій (за виключенням ГРВІ та сезонного грипу). Станом на 06.08.2020 повідомлення про епідемію коронавірусної інфекції в Україні відсутнє.

УНІКА прийняла рішення за договорами, у яких діагноз COVID-19 віднесений до нестрахових подій як особливо небезпечна інфекція (тип виключення №1), забезпечувати своїх клієнтів необхідними медикаментами як у клініці, так і в умовах самоізоляції вдома. А саме: симптоматичне лікування, а також всі медикаменти, що мають доведену ефективність (наприклад, антибіотики при пневмонії).

Якщо у списку виключень саме «епідемія» (тип виключення №2) − за такими договорами до офіційного оголошення в Україні епідемії коронавірусної інфекції УНІКА покриває всі медичні послуги та медикаменти згідно з діючими програмами страхування.

Важливо: в договорах страхування з типом виключень №2 УНІКА покриває в тому числі ПЛР-тест на Covid-19 для встановлення діагнозу, якщо це відповідає актуальним протоколам МОЗ (лікар виписав направлення на ПЛР та оформив всі відповідні документи при підозрі на COVID-19). Кількість тестів, що покривається – первинний, та наступні до першого негативного тесту.

В будь якому випадку, не покривається експериментальне лікування, наприклад, гідроксихинолином (згідно з даними світової статистики смертність на фоні лікування цим препаратом в 2 рази вища, ніж без нього.)

 

Що відбувається у випадку, коли є підозра на наявність коронавірусу у клієнта?

Якщо госпіталізація не потрібна, лікар УНІКА повідомить Вам про подальші дії для встановлення діагнозу та надання допомоги в залежності від Вашого стану.

Якщо стан важкий, приймається рішення про госпіталізацію. При цьому лікар УНІКА орієнтується на:

  • програму страхування та перелік виключень −вищезгадані два типи.
  • клініки, послуги яких покриваються програмою та чи є можливість скористатися послугами приватних клінік в місці знаходження клієнта
  • наявність вільних місць в клініках.

Звертаємо вашу увагу: станом на 06.08.2020 кількість комерційних закладів охорони здоров’я, які згодні надавати послуги особам з підтвердженим діагнозом COVID-19 суттєво скоротилась.

Наприклад, в Києві був зачинений підрозділ приватної клініки «Добробут», який приймав хворих на COVID-19, що потребували стаціонарного лікування. Подібна ситуація все частіше спостерігається у всіх регіонах України −коли комерційні бригади швидкої допомоги не виїжджають на виклик до осіб із підтвердженим діагнозом COVID-19, а окремі медичні заклади скасовують попередньо організовані та гарантовані послуги (аналізи, рентген, КТ) коли дізнаються про діагноз таких хворих.

В таких випадках УНІКА вимушена рекомендувати застрахованим звертатись в державні поліклінічні установи за місцем проживання до своїх сімейних лікарів, які за законом не мають права відмовити в допомозі.

 

Зважаючи на загальну форс-мажорну ситуацію, що склалася в країні із COVID-19, ми просимо з розумінням ставитися до таких випадків.

Зі свого боку Страхова компанія «УНІКА» продовжує робити все для надання якісної та швидкої допомоги в умовах існуючих обмежень, та піклуватися про здоров’я своїх клієнтів.

Будь ласка, дотримуйтесь всіх вимог соціального дистанціювання, носіть медичні маски у громадських місцях та виконуйте поради МОЗ. Ми будемо раді надати вам всю необхідну допомогу при будь-якій хворобі, але краще – будьте здорові!

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Юлія 24 серпня 2020

Доброго дня, чи можливо оформити у вас онлайн страховку, яку вимагають від іноземців, при перетині кордону (витрати пов'язані з лікуванням COVID)

Якою є вартість?

Які дані потребуєте?

Дякую за відповідь!

УНІКА 25 серпня 2020

Юліє, дякуємо за питання.

Ні, на жаль, в УНІКА такого договору немає.

Рекомендуємо звернутись до наших партнерів - компанії Європейське туристичне страхування

 

Останні статті
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Мій автомобіль
22. лютого 2024
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Страхова подія – завжди не лише стрес для клієнта, а й тест на якість обслуговування для страхової компанії. Про розвиток сервісу та про те, яких помилок слід уникати власникам полісу ОСЦПВ чи КАСКО, розповідає Ольга Зурабішвілі, директор Дирекції підтримки клієнтів з майнового страхування UNIQA.
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
Я та УНІКА
19. лютого 2024
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
У воєнні часи майже кожен стикається з емоційним перевантаженням. І часто таке перевантаження викликано надмірною кількістю інформації, яку ми споживаємо. Чи допоможе критичне мислення знизити «інформаційний стрес» та як навчитися ним користуватися? Про це розмовляємо з експерткою Wellbeing Company Іриною Спаською.
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Я та УНІКА
12. лютого 2024
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Постійна робота з клієнтським досвідом – важлива складова розвитку компанії. Як надходить зворотний зв’язок від клієнтів та для чого він використовується? Про це говоримо із Ларисою Зелінською, начальником Департаменту клієнтського досвіду та сервісів UNIQA, та Антоном Добровольським, Директором Дирекції підтримки клієнтів з особового страхування UNIQA.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз