UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Я та УНІКА

Більше, ніж робота: знайомимося з командою медичного асистансу УНІКА. Частина 2

Продовжуємо знайомити вас з експертами нашого медичного асистансу. У першій частині ми поговорили з Людмилою Михайлівною Рогожиною, яка стояла біля початків створення системи лікарських консультацій в УНІКА. Сьогодні поговоримо з Валерієм Осташко, лікарем-реаніматологом, анестезіологом, токсикологом, якій має 20+ років досвіду роботи в реанімаційному відділенні та понад 3 роки в сфері ДМС

Більше, ніж робота: знайомимося з командою медичного асистансу УНІКА. Частина 2

Валерій, чому Ви вирішили стати медиком?

Напевно, в мене дуже типова історія. Моя мама перенесла важку операцію, коли я був ще школярем. Вона перебувала в тяжкому стані в реанімації, а потім відновлювалася вже вдома – в нас зорганізувався так званий «домашній госпіталь-лазарет».

На тлі всіх цих подій мене приголомшили та схвилювали питання медицини, точніше, інтенсивної терапії – можливість повернути людину до життя, допомогти в цій боротьбі. Це й привело в професію, хоча моя родина абсолютно не пов'язана з нею. Батько – військовий льотчик, мати – диспетчер в аеропорту. Батьки спочатку здивувалися моєму вибору, але прийняли його як належне. Я закінчив Дніпропетровський медінститут. З 1991-го по 2012-й працював в реанімації. У мене кілька спеціальностей: я лікар-токсиколог, лікар-анестезіолог. Потім я звузив свій напрямок, займався гострими, невідкладними станами в гінекології, урології, травматології.

Як довго Ви працюєте в сфері медичного страхування та чому прийшли в цей напрямок після роботи у лікарні?

Я працюю в ДМС з 2019 року, прийшов в цю сферу відразу ж в УНІКА. Змінити профіль мені запропонував товариш, теж лікар. Причина переходу проста: я вірю в страхову медицину, в її нагальну необхідність. Просто неможливо передати свої емоції, коли ти працюєш в умовно «безплатній медицині», в реанімації, та регулярно виходиш до родичів пацієнтів зі списком ліків, які необхідно купити. Я відчував себе так, ніби займаюся здирством. В Конституції гарантовано право на безплатну медицину, але на практиці її немає. А страхова медицина, медичне страхування – це зовсім інший підхід! Тут є чітко прописані умови, є абсолютне розуміння, хто й за що платить.

І, звичайно, тут є  сервіс. Якщо ви отримали талончик на 15:00 в державній поліклініці, це зовсім не означає, що вас приймуть в цей час. Але якщо ви користуєтеся страховим полісом, тут все працює, як годинник: ми просимо наших клієнтів прийти трохи раніше призначеного часу, щоб вони пройшли електронну реєстрацію, а координатор буквально «за руку» проводить їх до кабінету точно в призначений час.

Що сьогодні входить у Ваші обов'язки в УНІКА?

Я – лікар-координатор. Перше й найважливіше моє завдання –це робота зі зверненнями клієнта-пацієнта. Саме пацієнта, тому що ми сприймаємо тих, хто звернувся до нас саме як пацієнтів. Це накладає велику відповідальність. Ви вже не просто «людина у слухавці», ви – лікар. Як лікар ви спілкуєтеся з людиною, й вам, як лікарю, потрібно прийняти швидке рішення, як допомогти в конкретній ситуації.

Свої особливості накладає й те, що найчастіше у нас з пацієнтом телефонне спілкування. Попередньо ставити діагноз телефоном іноді дуже складно. Наприклад, на тому кінці слухавки молода жінка плаче та кричить, що у неї жахливі болі, болить геть усе. В цьому випадку перш за все її потрібно заспокоїти та поступово отримати потрібні дані про її стан. У випадку, про який я говорю, у пацієнтки почалася панічна атака, тому що вона нахилилася, і не змогла розігнутися. В такому стані пацієнт не може сформулювати свої скарги. Тут потрібна робота лікаря, низка уточнювальних запитань.

Іноді бувають прості звернення. Але найчастіше, щоб прийняти правильне рішення та надати допомогу в найкоротші терміни – потрібні знання фахівця-практика. У нас багато справжніх експертів, дуже грамотних лікарів-координаторів. І це дуже важливо: працюючи в такій команді, вищі шанси надати ефективну допомогу, та більше можливостей знайти краще рішення для пацієнта.

Як Ви підвищуєте свою кваліфікацію, працюючи в УНІКА?

У нас постійно проводяться семінари, причому як з вузьких медичних питань, так і з загальних. Наприклад, нещодавно був семінар для лікарів з фінансового моніторингу, для загального розвитку. Доводиться вивчати і протоколи МОЗ, звичайно оновлення до них приходять щомісяця.

Не так давно були матеріали з організації і надання медичної допомоги: нас вчили, як проводити ПЛР-діагностику, буває щось нове й по постановці діагнозів. Причому це завжди повноцінне навчання, навіть якщо ми вчимося онлайн: завжди є перевірка засвоєного, заліки, хоча ти і проходиш курси в першу чергу для себе. Так що постійно знаходишся в курсі всього нового, актуального, «в центрі подій».

Що Вам подобається в роботі найбільше, що надихає?

Перш за все команда. Я, в силу свого складу характеру та попередньої роботи, – людина команди. В УНІКА у мене всі друзі, колеги та однодумці. Наявність таких  відносин дозволяє розвиватися в новому напрямку роботи набагато ефективніше. У нашій компанії, коли б я не прийшов за допомогою чи консультацією до команди – я її отримаю.

Ми працюємо по всій Україні, навіть в складних регіонах. У нас є співробітники в Краматорську, які добре знають Донецьку та Луганську області, прифронтову зону. Адже там теж наші застраховані пацієнти, вони повинні відчувати увагу та турботу, мати можливість пройти обстеження, отримати медикаменти.

А ще мені подобається швидкість прийняття рішень та рівень відповідальності в компанії. Це показав СОVID-19. У МОЗ були до нього не готові, не знали, що робити, надсилали найрізноманітніші протоколи лікування. Але в компанії й лікарі, й фінансисти прийняли рішення про те, що ми будемо забезпечувати лікування коронавірусу. Наші пацієнти ніколи не були на самоті зі своїми проблемами, вони не стикалися з неможливістю зателефонувати до свого сімейного лікаря або з відсутністю бригад швидкої допомоги по своїх викликах.

Зараз, коли ми оглядаємося назад, то можемо оцінити, наскільки все це було складно: й з медичної точки зору, коли, наприклад, ми зіткнулися  з пневмонією, якої не видно на рентгені, але потрібно розуміти, як допомогти пацієнтові; й з організаційної – коли йде потік дзвінків, і у когось є реальна необхідність викликати «швидку», а декого просто потрібно вислухати і заспокоїти. Сьогодні вже можна впевнено сказати: ми як команда фахівців та як компанія – впорались!

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Не нашкодь! Про заборону вільного обігу антибіотиків в Україні
Будемо здорові!
18. серпня 2022
Не нашкодь! Про заборону вільного обігу антибіотиків в Україні
З початку серпня в Україні запроваджено продаж антибіотиків за рецептом. Це нововведення викликало чимало дискусій, побоювань та критики. Чому саме прийнято таке рішення, як тепер буде виглядати придбання ліків в аптеці, чи призведе такий крок до складнощів у лікуванні, та чи зміниться щось у забезпеченні ліками для клієнтів УНІКА, ми запитали Оксану Руденко, керівника Дирекції особистих видів страхування.
Чи ваше КАСКО дійсно повне? Або чому українським водіям варто дострахувати свої автівки вже найближчим часом
Мій автомобіль
17. серпня 2022
Чи ваше КАСКО дійсно повне? Або чому українським водіям варто дострахувати свої автівки вже найближчим часом
Нещодавно, а саме 21 липня 2022 року, Національний банк України провів корекцію офіційного курсу гривні. Як новий курс вплинув на ринкову вартість автівок? І чому про це важливо знати кожному, хто страхує свою машину за програмою КАСКО? Коментує Валерій Лісовий, керівник напрямку УНІКА.
Надихаючі та приголомшливі. Вирушаємо на Зальцбурзький фестиваль онлайн
Моя подорож
12. серпня 2022
Надихаючі та приголомшливі. Вирушаємо на Зальцбурзький фестиваль онлайн
У блозі, що присвячений музеям Австрії, ми обіцяли продовжити віртуальну мистецьку подорож у пошуках натхнення та джерела енергії. Сьогодні ми розширимо палітру вражень та спробуємо зануритися у фестивальне життя онлайн.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз