UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Я та УНІКА

Абетка страхування: сервісні та автомобільні терміни

У третій частині страхового «лікбезу» розглянемо терміни, які використовуються при обслуговуванні клієнтів, а також деякі визначення, що зустрічаються у автомобільному страхуванні.

Абетка страхування: сервісні та автомобільні терміни

Сервіс в страхуванні: технічний та медичний асистанс, служба врегулювання

Знати як працюють сервісні служби в страхуванні так само важливо як і умови договору. Адже тоді у разі страхової події ви не будете витрачати час на пошук в інтернеті значень тих чи інших слів.

Отже, якщо ви застрахувалися, то маєте знати, що з цього моменту на вас працює служба підтримки страхової компанії. Її мета ­– допомогти клієнту зробити необхідні дії, які дозволять якнайшвидше отримати страхову виплату або медичну допомогу.

Відділ, який консультує клієнтів онлайн, називається асистанс (з французької – «допомога»). Основний канал прийому запитів – телефонна гаряча лінія УНІКА, але можна звернутися і за альтернативними каналами – написати через мобільний додаток MyUNIQA, а ще є чат бот УНІКА у Viber та Telegram.     

Асистанси працюють цілодобово, адже страхові випадки можуть статися о будь-якій порі, і часто питання потрібно вирішувати невідкладно. Зокрема це стостується страхування майна, автівок, відповідальності та здоров’я.

В загальних (технічних) асистансах приймаються повідомлення про страхові події з автострахування та страхування житла. Основний потік звернень – щодо наймасовішого виду страхування, автоцивілки онлайн. Правильне оформлення ДТП надзвичайно важливе для подальшого отримання відшкодування, тому оператори вміють чітко та спокійно пояснити клієнту, який нерідко перебуває у стані емоційного шоку, усю послідовність дій. Також вони можуть викликати на місце ДТП патрульну поліцію або швидку медичну допомогу, знімаючи цю задачу з клієнта.    

У медичних асистансах працюють не просто ввічливі оператори, а кваліфіковані лікарі-координатори. За скаргами застрахованого та описаними симптомами вони можуть зробити чимало: надати поради щодо самостійних дій до прийому лікаря, зрозуміти, наскільки термінова допомога потрібна, зорієнтувати, до фахівця якого профіля слід звернутися за консультацією. Зрештою, організовують медичну допомогу – пропонують клієнту найближчі клініки, зручний день та час для візиту,  записують до спеціаліста.            

Надалі уся інформацію, яку асистанс отримав від клієнта, передається у відділ врегулювання. Там працюють фахівці з оцінки збитків, які користуються для розрахунку відшкодування затвердженими методиками та програмним забезпеченням. Для проведення оцінки завданої шкоди фахівці з врегулювання можуть залучати зовнішніх незалежних експертів.                    

Автомобільні терміни: аварійний комісар, тотал, Європротокол

В автомобільному страхуванні існує свій «сленг». Наприклад, аварійний комісар. Це не суворий рейнджер в шкіряній куртці, а кваліфікований представник страхової компанії. Він виїжджає на місце  дорожньо-транспортної пригоди, щоб допомогти клієнту правильно оформити подію. Колись повне КАСКО асоціювалось із обов’язковою участю аварійних комісарів, озброєних  рулеткою, фотоапаратом та комплектом бланків для заповнення. Сьогодні ж, у пору тотальної діджиталізації та спрощених процедур врегулювання, до послуг такого фахівця звертаються переважно в складних випадках.  

Один з таких випадків – тотал, або тотальний збиток, що означає повну конструктивну загибель в ДТП транспортного засобу, після якого він не підлягає відновленню. Тоталом у страхуванні КАСКО вважають випадок, в якому сума збитку співставна з вартістю транспортного засобу до моменту аварії. Повну конструктивну загибель страховики фіксують, якщо ступінь пошкодження авто перевищує 70% вартості і відновлювальний ремонт буде занадто дорогим. В такому разі страхова компанія викупає у клієнта залишки його автомобіля, натомість він отримує виплату у розмірі 100% страхової суми. Якщо ж клієнт бажає залишити собі залишки авто, страхова компанія оцінює їхню вартість і вираховує її від суми виплати.    

Європротокол прийшов у життя українських автолюбителів не так давно ­– восени 2011 року, а сьогодні за допомогою цього алгоритму в Україні врегульовується майже чверть усіх випадків з автоцивілки. Європротокол – спосіб оформлення ДТП водіями самостійно, без участі представників поліції. Є два способи оформлення Європротоколу: онлайн та на паперовому бланку. Дуже зручно, бо економить купу часу, адже не треба чекати патрульних, а місце ДТП можна залишити одразу після заповнення та підписання бланку обома водіями. До того ж це можливість уникнути штрафу, вилучення прав та судової тяганини.

Але використання Європротоколу має і чимало обмежень:

  • обидва водії-учасники ДТП мають діючий поліс автоцивілки;
  • між учасниками ДТП досягнута згода щодо обставин пригоди;
  • аварія відбулася без травмованих чи загиблих та без завданої матеріальної шкоди третім особам;
  • водії-учасники перебувають у тверезому стані.

Також зверніть увагу, що ліміт виплат за Європротоколом становить 80 000 гривень. Втім цієї суми цілком достатньо для ремонту при невеличких пошкодженнях.

 

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Антиспека: чи можливо навчитися жити без кондиціонерів?
Я та УНІКА
20. червня 2024
Антиспека: чи можливо навчитися жити без кондиціонерів?
Одна з головних проблем, що виникають через відключення електрики – неможливість користування кондиціонерами. Чому цей побутовий прилад став невід’ємною частиною нашого життя, та як витримати спеку без кондиціонера – у нашому сьогоднішньому блозі.
Зручніший, швидший, зрозуміліший: чим здивує новий мобільний додаток MyUNIQA
Я та УНІКА
12. червня 2024
Зручніший, швидший, зрозуміліший: чим здивує новий мобільний додаток MyUNIQA
Сучасні фінансові послуги вже неможливо уявити без мобільних додатків. Тому лідери у сфері digital постійно розвивають своїх цифрових помічників. Цього літа стартує оновлений мобільний додаток MyUNIQA. Про те, які зручності та можливості він принесе клієнтам, розповів Антон Добровольський, Директор Дирекції підтримки клієнтів з особового страхування UNIQA.
Страхування онлайн: що приваблює українців у придбанні цифрового поліса та чому ми розвиваємо всі канали продажу
Я та УНІКА
10. червня 2024
Страхування онлайн: що приваблює українців у придбанні цифрового поліса та чому ми розвиваємо всі канали продажу
Онлайн формат у всіх сферах життя стрімко набуває популярності, як у всьому світі, так і в Україні. Страхування – не виключення. І у нашому сьогоднішньому блозі – про те, що приваблює українців у можливості купити страховку онлайн.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз