UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Благодійність UNIQA

10% від платежів по автоцивілці. УНІКА разом з Фондом Притули допомогла постраждалим регіонам України

УНІКА з перших днів повномасштабної війни не залишилася осторонь болючих гуманітарних питань. Як соціально відповідальний бізнес ми підтримували та підтримуємо власну команду, щоб забезпечити максимально безпечні умови роботи та життя, турбуємось про виконання наших зобов’язань перед клієнтами, власними силами та з допомогою материнської компанії відправляємо гуманітарні вантажі туди, де це вкрай необхідно.

10% від платежів по автоцивілці. УНІКА разом з Фондом Притули допомогла постраждалим регіонам України

Важливою частиною цієї діяльності стала спільна акція з Благодійним фондом Сергія Притули, яка розпочалась влітку 2022 року. Ми вирішили, що частину від кожного онлайн платежу з Автоцивілки будемо передавати саме цьому фонду на гуманітарну допомогу.

Успіх акції підтверджують звіти, які надав компанії Фонд. Про те, як починалась та проходила ця активність, розповіла директор з маркетингу та комунікацій УНІКА Україна Олена Симончук.

Пані Олено, розкажіть, як виник цей проєкт?

З початку повномасштабного вторгнення кожен співробітник УНІКА Україна прагнув робити посильні внески у будь-яку допомогу, що наближала нашу перемогу. Ми ініціювали збори коштів всередині компанії на необхідне обладнання для військових, медикаменти, гуманітарну допомогу. В такі моменти ми ставали одним великим організмом, який безсумнівно вкладав не тільки гроші, але і свою енергію, надію та впевненість у майбутній Перемозі. Швидкість, з якою колеги відгукувались на такі ініціативи, просто вражала. Особливо запам'яталися випадки, коли ми збирали та купляли необхідне спорядження та обладнання для наших колег, які наразі служать в лавах ЗСУ. Лише за півдня ми закривали такі потреби. Було неймовірне відчуття причетності кожного до великої справи, це найкращий тімбілдінг! Але з часом ми вирішили, що можемо допомагати більше та регулярніше, і навіть спробувати залучити до цього наших клієнтів. Саме з цієї ідеї й виник проєкт з Фондом Сергія Притули. Ми дуже раді, що саме цей Фонд став нашим партнером. Ми вдячні їм за нелегку працю та професіоналізм.

Про які результати співпраці з Фондом Сергія Притули можна говорити?

Завдяки полісам, які були придбані онлайн з липня по грудень минулого року, ми відправили на допомогу постраждалим від війни українцям 373 322 грн. Ця сума склалась з 10% від ціни кожного проданого УНІКА онлайн поліса обов'язкового страхування відповідальності водіїв (Автоцивілка). Фонд вирішив спрямувати ці кошти на опалювальні печі, обігрівачі та термопоти для постраждалих громад Херсонської області. Усього було закуплено 50 печей, 22 обігрівачі, 32 термопоти.

Як саме були обрані отримувачі допомоги від УНІКА?

Тут ми повністю довіряємо Фонду як партнеру, якій збирає інформацію про потреби громад та конкретних людей по всій Україні, а потім розподіляє допомогу. Згідно зі звітом Фонду придбані за гроші УНІКА печі, обігрівачі та термопоти встановлені у пунктах незламності, пунктах обігріву та домогосподарствах у містах і селах, що постраждали від ракетних атак та окупації – у шести селищних територіальних громадах Херсонської області, а також в Херсоні та Бериславі. Завдяки звітам Фонду ми змогли на власні очі побачити, як радіють люди, в оселях яких стало тепло, та як громади тепер можуть краще забезпечувати затишок для мешканців у приміщеннях, де у важкі часи можна підзарядитися енергією в усіх сенсах. Ми вдячні за можливість бути частиною цієї важливої роботи.

Це звільнені від окупації райони?

Так, деякі з територій були визволені від окупантів восени 2022 року, та тільки зараз потроху повертаються до нормального життя. Сподіваємось, що у тому числі завдяки благодійним внескам УНІКА Україна, українці Херсонщини зможуть відчути, що ними опікуються. Хочеться, щоб тепло та гарячі напої зігрівали їх, надихали продовжувати жити та працювати над відновленням свого регіону.

У цьому проєкті саме рішення клієнтів були вирішальними адже саме завдяки кількості укладених договорів автоцивілки ви могли відправляти гроші на благодійність, чи не так?

Саме так. Ми вирішили, що важливо дати можливість й нашим клієнтам стати співучасниками великого проєкту. Ми відчували, що запит на це є дуже актуальним, адже багато українців прагнуть допомагати тим, хто цього потребує, але часто не знають, як саме це краще зробити. Наші клієнти отримали й договір страхування, й відчуття причетності до благодійної справи. Для багатьох це було не тільки важливо, але й зворушливо. Мені здається, саме емоційна складова цього проєкту стала запорукою його успіху. Зокрема, один з клієнтів сказав мені, що не вагаючись обрав страхування від УНІКА саме тому, що дізнався про наше рішення віддавати гроші на допомогу. «Підтримувати тих, хто постраждав від російської агресії – добра справа. Дякуючи УНІКА, я став частиною цього процесу, й дуже радий, що благодійні внески компанії перетворились на потрібні речі, які допомагають українцям у постраждалих регіонах», – сказав він.

Наразі цей проєкт з Фондом Притули завершено. Ми вдячні Фонду та усім клієнтам, що долучились до справи разом з нами. Зараз УНІКА продовжує втілювати у життя інші гуманітарні ініціативи, у тому числі з Фондом Притули, й про них ми поговоримо у наступних випусках блогу.

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Мій автомобіль
22. лютого 2024
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Страхова подія – завжди не лише стрес для клієнта, а й тест на якість обслуговування для страхової компанії. Про розвиток сервісу та про те, яких помилок слід уникати власникам полісу ОСЦПВ чи КАСКО, розповідає Ольга Зурабішвілі, директор Дирекції підтримки клієнтів з майнового страхування UNIQA.
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
Я та УНІКА
19. лютого 2024
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
У воєнні часи майже кожен стикається з емоційним перевантаженням. І часто таке перевантаження викликано надмірною кількістю інформації, яку ми споживаємо. Чи допоможе критичне мислення знизити «інформаційний стрес» та як навчитися ним користуватися? Про це розмовляємо з експерткою Wellbeing Company Іриною Спаською.
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Я та УНІКА
12. лютого 2024
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Постійна робота з клієнтським досвідом – важлива складова розвитку компанії. Як надходить зворотний зв’язок від клієнтів та для чого він використовується? Про це говоримо із Ларисою Зелінською, начальником Департаменту клієнтського досвіду та сервісів UNIQA, та Антоном Добровольським, Директором Дирекції підтримки клієнтів з особового страхування UNIQA.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз