UA
Закрыть
UA
Кар'єра - фото
Кар'єра

Чому саме УНІКА?

Основною складовою стилю управління UNIQA є заохочення співробітників, які беруть на себе відповідальність, системно мислячих командних гравців, що прагнуть забезпечити персоналізований сервіс для наших клієнтів.

Наші очікування від керівників UNIQA – це лідери, які є наставниками для своїх колег, що забезпечують щирий зворотний зв'язок, показують перспективи на майбутнє, забезпечуючи справедливість і прозорість при прийнятті рішень. Від наших співробітників ми очікуємо прагнення до розвитку, ефективності та гнучкості.

У свою чергу, ми інвестуємо в професійний розвиток нашої команди, виявляємо і розвиваємо їх таланти і пропонуємо різноманітні можливості, для максимального використання потенціалу та здібностей кожного .

Менеджер з внутрішніх комунікацій



Менеджер з внутрішніх комунікацій

Небанківська фінансова група «UNIQA Україна» - лідер страхового ринку України, що входить до складу UNIQA Group (Австрія), однієї з найбільших страхових груп Європи, у зв’язку з розширенням запрошує у свою команду Менеджера з внутрішніх комунікацій.

Що необхідно робити:

  • Розвиток функції внутрішніх комунікацій: спільно з керівництвом, Ви будете відповідати за розробку та впровадження стратегії внутрішніх комунікацій, що відповідає цілям та цінностям нашої компанії.
  • Управління внутрішньою комунікаційною інфраструктурою: Ви будете відповідати за стандартизацію, оптимізацію та підтримку інструментів та каналів комунікації, таких як презентації, електронні листи, внутрішні портали, чати та інші.
  • Розробка та поширення внутрішньої інформації: Ваша головна мета — забезпечити достовірний та своєчасний потік важливої інформації до всіх співробітників. Ви будете відповідати за оголошення про продукти та послуги, новини компанії, нагадування про політики та процедури.
  • Організація внутрішніх заходів та комунікаційних кампаній: Ви будете планувати та організовувати різноманітні внутрішні заходи, які сприятимуть запуску нових проц??сів, покращенню комунікації та залученню співробітників до командної роботи, в тому числі створювати контент та презентації.
  • Підтримка двосторонньої комунікації: Ви будете стимулювати активне спілкування між різними відділами та рівнями управління, сприяючи обміну ідеями, фідбеку та співпраці.
  • Аналіз та вдосконалення: Ви будете відстежувати ефективність внутрішніх комунікаційних зусиль та робити регулярний аналіз, щоб вдосконалювати процеси та результати.
  • Координація з командами: Ви будете співпрацювати з різними відділами, зокрема з HR, маркетингу, розробкою продуктів та сервісів для забезпечення взаємодії та узгодженості комунікаційних зусиль.
  • Створення візуального контенту для digital-каналів та презентацій для керівництва

Що ми очікуємо від вас:

  • Вищу освіту в галузі комунікацій, маркетингу або суміжних дисциплін
  • Досвід роботи в області внутрішніх комунікацій\маркетингу від 1-го року
  • Відмінні навички письма та редагування, здатність створювати зрозумілі та переконливі повідомлення
  • Відмінні комунікаційні та презентаційні навички
  • Вміння керувати проектами та працювати в команді
  • Знання інструментів та каналів комунікації, включаючи соціальні медіа, електронну пошту та внутрішні портали
  • Знання англійської мови на рівні не нижче Upper Intermediate
  • Відмінні навички роботи з Power Point та знання графічних редакторів, робота з дизайн макетами, елементами графіки.

Ключові компетенції:

  • Орієнтованість на клієнта: ви прагнете та можете забезпечити довгострокові відносини з клієнтами, партнерами або внутрішнім клієнтом
  • Прозорість та чесніть: ви втілюєте слова у дії та вас вважають тим, хто заслуговує довіру
  • Незалежність та самостійність: ви надійні, відповідальні та проактивні
  • Справедливість: ви ставитесь до усіх членів команди у відповідності та за одними й тими самими справедливими стандартами
  • Сильні навички ведення переговорів: ви дипломатично вмієте вирішувати розбіжності
  • Організаційні навички: ви можете ефективно та раціонально використовувати ресурси

Навіть, якщо ви не володієте усіма із перерахованих кваліфікацій – все одно подавайте заявку. Ми шукаємо кандидатів з ентузіазмом та позитивним настроєм. Не зволікайте – наша Компанія з нетерпінням чекає на ваш відгук!


Ми можемо запропонувати:

  • Цікаві проекти та можливість реалізуватися в найбільшій європейській страховій групі
  • Конкурентоспроможну заробітну плату, яка виплачується відповідно до законодавства України
  • Можливість працювати дистанційно з будь-якого місця (мінімум 70% робочого часу)
  • Відпустка тривалістю 24 календарних дні на рік
  • Безкоштовне медичне страхування, страхування від нещасного випадку
  • Медичне страхування родичів на пільгових умовах
  • Постійне навчання та підвищення кваліфікації у процесі роботи
  • Доступ до безкоштовного сервісу індивідуальних консультацій з професійними психологами та коучами
  • Можливість працювати в колі професіоналів та однодумців
  • Можливість кар'єрного і професійного зростання
  • Дружній колектив
  • Наша мета - забезпечити прозорий та результативний процес співбесід, де кандидати можуть продемонструвати свій потенціал та відчути командну культуру UNIQA. 

Ми в UNIQA підтримуємо різноманітність та просуваємо її. Ми покладаємось на різні точки зору у наших командах та на керівних посадах. Тому ми дуже раді отримувати заявки, які збагачують нашу різноманітність.

Всі вакансії Надіслати резюме

 

    Поширити
Подумай УНІКА

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз