Закрыть

Зворотній зв'язок

Скарги


У рамках реалізації стратегії дотримання високої якості обслуговування клієнтів, у Страховій компанії «УНІКА» працює Комітет з розгляду скарг.

До складу Комітету входять ключові фахівці та керівники  підрозділів Компанії з продажів, врегулювання збитків, зв’язків із громадськістю, фінансів та ін.

Якщо у Вас є скарга, або пропозиція щодо поліпшення діяльності Компанії, Ви можете відправити її зараз.  

 

ПОСКАРЖИТИСЬ

 

Також, Ви можете відправити свій лист за електроною адресою: quality@uniqa.ua

Або звичайною поштою за адресою: ПрАТ «Страхова компанія «УНІКА» 
вул. Саксаганського, 70-А, 
м. Київ, Україна, 
01032

Важливо: Скарги приймаються та розглядаються виключно в робочий час: пн.-пт. з 9:00 до 18:00.
Щодо оперативного вирішення скарг, що стосуються медичного асистансу пишіть за адресою:  MedLine@uniqa.ua

Форма Заяви для відправки скарг та пропозицій поштою:

Завантажити форму Заяви УНІКА
Завантажити форму Заяви УНІКА Життя

Ваші відгуки


Головною цінністю нашого бізнесу є наші клієнти. Ми дуже дорожимо їх довірою і кожен день прагнемо до того, щоб підвищити їх задоволеність нашими послугами і постійно працюємо над тим, щоб зберегти високу якість нашої роботи.

Гарні відгуки наших клієнтів - це дуже важливий стимул для роботи співробітників УНІКА.

Якщо Ви отримали гарний сервіс або обслуговування в нашій Компанії перевищили Ваші очікування, просимо Вас залишити свій відгук

 

ВІДПРАВИТИ ВІДГУК

 

Дякуємо! Скоро зателефонуємо Вам!

Звертайтесь до нас

Цілодобовий контакт - центр

0 800 600 600

безкоштовно з будь-яких телефонів в Україні

2202

безкоштовно для абонентів усіх національних мобільних операторів. Лише для повнолітніх.

office@uniqa.ua

Замовити дзвінок від УНІКА

Ми Вам зателефонуємо:

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз