Закрыть

Життя

Дії у разі випадку, що має ознаки страхового:

1. Якщо з Вами або із застрахованою особою трапився випадок, що має ознаки страхового, та такий випадок зазначений у договорі страхування (наприклад, смерть, травматичні ушкодження, встановлення інвалідності та ін.), необхідно протягом 2 (двох) робочих днів з моменту настання випадку повідомити страхову компанію за телефонами: 

Контакт-центру 0 800 600 600 або 2202 (безкоштовно на території України)

2. Надати Страховій компанії всі необхідні для здійснення страхової виплати документи. Строк подання – протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати настання випадку. У разі неможливості з об’єктивних причин надати документи в зазначений строк, ці документи необхідно надати протягом 3 (трьох) робочих днів з дня їх отримання від відповідних компетентних органів.

3. Документи на здійснення страхової виплати надає Вигодонабувач, особисті дані якого зазначені у Договорі страхування, або спадкоємці, якщо у договорі страхування Вигодонабувач не призначений.

З переліком стандартних документів на виплату можна ознайомитись у розділі Перелік необхідних документів при настанні страхового випадку.

Важливо!

В разі настання страхового випадку за межами України додатково до вищевказаних документів Вигодонабувач (або спадкоємець) повинен надати переклад на українську мову документів, підтверджуючих факт та обставини настання страхового випадку. Переклад має бути засвідчений нотаріально або печаткою та підписом уповноваженого представника юридичної особи, в якій працюють перекладачі, що мають відповідну кваліфікацію, підтверджену документально.

 

Файли для заповнення та завантаження

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз