UNIQA сумлінно дотримується всіх вимог законодавства в тому числі в частині розгляду звернень, з Порядком розгляду звернень споживачів ви можете ознайомитись у відповідному розділі ЗУ "Про звернення громадян". Особистий прийом організовано відповідно до Ст. 22 ЗУ «Про звернення громадян». Звертаємо увагу, під час воєнного стану – особистий прийом не проводиться.
Ви також маєте можливість залишити повідомлення про порушення законодавства за допомогою системи інформування про порушення Whistleblowing system.
Важливо! Повідомлення, надіслані через систему інформування про порушення Whistleblowing system, обробляються виключно у відповідності з внутрішніми положеннями ПрАТ «СК «УНІКА», ПрАТ «СК «УНІКА Життя» та UNIQA Insurance Group.
Дякуємо, що допомагаєте нам вдосконалюватись!