Мобільний застосунок - фото

Мобільний застосунок

Питання та відповіді
Чи зберігається історія звернень у новому застосунку?

Історія усіх попередніх звернень зберігається в новій версії myUNIQA, з можливістю відфільтрувати за типом, статусом та датою звернення.

«Старий» мобільний застосунок можна видалити після встановлення та активації в новому. 

«Новий» та «старий» мобільний застосунок певний час будуть працювати паралельно (орієнтовно до березня 2025 року).

Ми активно спонукаємо всіх клієнтів перейти в новий застосунок myUNIQA Ukraine, а також залишаємо час на адаптацію.

У разі виникнення будь-яких проблем з новим застосунком - зверніться, будь ласка, до асистансу зручним для вас способом:

Залишились питання?
Залишились питання?