Мобільний застосунок
Питання та відповіді
Мобільний застосунок
Чи зберігається історія звернень у новому застосунку?
Історія усіх попередніх звернень зберігається в новій версії myUNIQA, з можливістю відфільтрувати за типом, статусом та датою звернення.
Чи можна видалити старий застосунок після встановлення нового?
«Старий» мобільний застосунок можна видалити після встановлення та активації в новому.
Чи працюватиме старий застосунок після запуску нового?
«Новий» та «старий» мобільний застосунок певний час будуть працювати паралельно (орієнтовно до березня 2025 року).
Ми активно спонукаємо всіх клієнтів перейти в новий застосунок myUNIQA Ukraine, а також залишаємо час на адаптацію.
Що робити, якщо виникли проблеми з новим застосунком?
У разі виникнення будь-яких проблем з новим застосунком - зверніться, будь ласка, до асистансу зручним для вас способом:
- чат-бот Telegram або Viber,
- (097) 170 03 73, (066) 170 03 73, (093) 170 03 73.
Залишились питання?