- Страхова компанія «УНІКА» продовжує впроваджувати нові зручні сервіси для своїх клієнтів
- В липні 2020 року УНІКА розширила продажі електронних страхових договорів
Орієнтуючись на позитивний досвід впровадження Е-КАСКО з Порше Фінанс Груп в травні цього року, УНІКА розширила продажі електронних страхових договорів КАСКО для некредитних автомобілів.
Як це працює і що означає для клієнтів?
При укладенні електронного договору не потрібно друкувати та підписувати величезну кількість паперу – адже УНІКА за збереження природних ресурсів. Клієнт підписує договір через СМС-повідомлення, а поліс КАСКО відправляється на його електронну пошту у форматі PDF-файлу. Тобто відтепер загубити поліс неможливо − клієнт завжди може знайти його на електронній пошті, або в Кабінеті клієнта myUNIQA.
При пролонгації чи страхуванні нового авто клієнту навіть немає потреби відвідувати офіс компанії «УНІКА» – оформлення договору відбувається дистанційно.
УНІКА постійно приділяє велику увагу вдосконаленню врегулювання страхових подій, спрощує і переводить в цифровий формат всі можливі процеси з врегулювання збитків.