UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Я та УНІКА

Рік UNIQA. Підсумки та найважливіші моменти 2023-го

Наприкінці року ми традиційно підбиваємо його підсумки. Про те, чим жила UNIQA у 2023-му, як розвивалася та які рішення для клієнтів втілювала – розповідаємо у сьогоднішньому блозі.

Рік UNIQA. Підсумки та найважливіші моменти 2023-го

Благодійні та соціальні проєкти

Розпочнемо із благодійної діяльності компанії, адже у важкі часи вона набула особливого значення. UNIQA у 2023 році розширила комплексну підтримку гуманітарних ініціатив спільно з благодійними фондами та іншими партнерами. Загалом з початку повномасштабної війни до кінця 2023 року благодійна допомога УНІКА в грошовому вимірі склала понад 200 млн гривень.

Зокрема, відзначимо партнерство у соціальних проєктах разом із Благодійним фондом Сергія Притули, яке розпочалося ще в 2022 році. За цей час було реалізовано чимало ініціатив, спрямованих на підтримку медичних установ, військових, жителів прифронтових громад. 

З липня 2022 року за підтримки UNIQA Group (Австрія) діє постійний проєкт з організації та фінансування гуманітарної допомоги. Лікарні та госпіталі у прифронтових областях отримують цінні медичні препарати, а військовим підрозділам передаються тисячі тактичних аптечок та інвентар для надання першої медичної допомоги.

Наприклад, у травні-червні 2023 року за сприяння UNIQA Group до лікарень та медичних закладів деокупованих територій України (Запорізька, Херсонська, Дніпропетровська, Харківська, Донецька області) Фондом Сергія Притули було доставлено близько 700 кг медикаментів на суму біля 300 000 Євро. Серед них антибіотики 4 покоління та інші антибактеріальні препарати, які незамінні для ефективного лікування хворих.

В липні 2023-го розпочалась співпраця з громадською організацією «Фонд Маша». Сума допомоги від UNIQA для організації  роботи з черговою групою учасниць проєкту «Незламна мама» склала  1,9 млн грн. В межах проєкту працівники Фонду та залучені фахівці надають психологічну допомогу жінкам та їхнім дітям, які постраждали від війни: втратили близьких, залишились без житла, перебували в окупації та полоні. Програма розроблена з урахуванням потреб та особливостей жінок та дітей, які стикалися зі стресом, травмою або насильством. Спеціалісти з психології та психотерапії допомагають учасницям відновитися та змінити своє життя на краще.

Цього року ми відзначили 10-річчя співпраці UNIQA із Всеукраїнською благодійною організацією «Даун синдром». Співпраця починалась з новорічної ініціативи UNIQA, яка надалі стала для компанії традицією – замість закупівлі новорічних корпоративних подарунків партнерам та клієнтам, кошти спрямовуються на потреби дітей, якими опікується ВБО «Даун Синдром». Зокрема, оплачуються заняття із лікарями, здійснюється психологічна та інформаційна підтримка родин. Такі заходи допомагають малюкам успішно розвиватись та підготуватись до навчання в дитячих закладах, а батькам набути необхідних знань.

Турбота про клієнтів

Традиційно велику увагу UNIQA приділяла розвитку та вдосконаленню сервісних рішень для клієнтів. Адже ми щодня спілкуємоcь із тисячами застрахованих та розуміємо, що під час війни надійний зв’язок, швидка підтримка та ефективне вирішення питань набувають особливого значення.   

Декілька цифр про те, як працює Асистанс УНІКА. Всього в 2023-му році  Медичний Асистанс обробив понад 2,1 мільйони клієнтських звернень, з яких: 1,2 мільйони первинних клієнтських звернень,  900 тисяч опрацьованих запитів на організацію медичних сервісів. Фахівці Технічного Асистансу допомогли більше ніж 120  тисячам клієнтів, застрахованих за полісами КАСКО, ОСЦПВ, НВ і страхування майна.

Щоб переконатися в тому, що компанії вдається забезпечувати стабільно високий рівень сервісу, ми щомісяця проводимо опитування клієнтів, які користуються нашими послугами. Впродовж року, ми отримали 92 501 оцінок від наших клієнтів, з яких 84% були максимальними – п'ятірками. У порівнянні з минулим роком, коли загальний рівень задоволеності склав 4,43 з 5-ти, 2023 рік демонструє значне зростання – досягаючи 4,60. Це справжня демонстрація не тільки якості послуг, які надає UNIQA Україна, а і про прогрес та прагнення до вдосконалення.

Турбота про клієнта проявляється не лише в сервісній складовій, а й у вдосконаленні та розвитку продуктів. Як лідери страхового ринку за напрямком особистого страхування, ми продовжуємо  приділяли велику увагу рішенням для захисту здоров’я та життя українців. Так, на початку 2023 року стартував проєкт E-Liki за участю UNIQA. Поліс E-Liki дозволяє кожному, хто його оформив, зменшити витрати на медикаменти. Страхова компанія компенсує значну частину витрат на ліки, які призначає сімейний лікар у разі хвороби.    

Також було оновлено продукт life-страхування «Життя та Відповідальність» з урахуванням потреби у збільшенні фінансового захисту клієнтів UNIQA Життя. Поліс особливо важливий у складні часи, оскільки дозволяє захистити здоров’я та життя від найбільш серйозних ризиків, зокрема травм внаслідок нещасних випадків та діагностування критичних хвороб.

Розвиток команди

­У 2023-му UNIQA підтвердила свої лідерські позиції як на страховому ринку в цілому, так і за окремими напрямками страхування. Це було б неможливо без самовідданої та злагодженої роботи усієї команди. Дійсно, люди – найважливіша цінність UNIQA. Підтримка, розвиток та навчання співробітників залишаються найважливішим елементом стратегії компанії в умовах війни та економічної нестабільності.  

Особливе значення в ці часи мають проактивні внутрішні комунікації, тому UNIQA продовжує розвивати канали інформаційної підтримки для команди. Також ми продовжили практику навчальних вебінарів, які незамінні з огляду на гібридний формат роботи більшості співробітників.  

Щоб допомогти колегам подолати ситуацію невизначеності та підвищеної тривожності, ми разом із партнерами Wellbeing Company продовжили дію сервісу психологічної підтримки. Онлайн-спілкування із кваліфікованими психологами допомагає поліпшити своє життя в складних умовах, додає впевненості та вчить справлятися зі стресом.

Ще одним важливим кроком став перезапуск процесів Agile – навчальні тренінги для усієї команди та фінальні кроки впровадження з досвідченими менторами. Тепер ця гнучка методологія буде впроваджена в усі аспекти роботи компанії. Повний перехід до Agile дозволить UNIQA ефективно адаптуватися до швидкозмінних потреб клієнтів та ринкових умов. Це допоможе вдосконалити управління проектами та збільшити продуктивність команди. Як наслідок, з’явиться більше можливості для інновацій, коли ідеї швидко перетворюються на продукти та послуги, що відповідають потребам клієнтів.

До речі, керівні принципи UNIQA повністю співпадають з цінностями Agile – Простота, Відповідальність, Чесність, Спільнота, Клієнт на першому місці. Завдяки повному переходу на Agile UNIQA розраховує на подальше зростання та укріплення лідерства.

Впевнені, вже незабаром відчують ці позитивні зміни і клієнти УНІКА: купити страховку або отримати консультацію вони зможуть ще легше і швидше. Дякуємо усім, хто був з нами у 2023-му, рухаємося далі разом!   

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Мій автомобіль
22. лютого 2024
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Страхова подія – завжди не лише стрес для клієнта, а й тест на якість обслуговування для страхової компанії. Про розвиток сервісу та про те, яких помилок слід уникати власникам полісу ОСЦПВ чи КАСКО, розповідає Ольга Зурабішвілі, директор Дирекції підтримки клієнтів з майнового страхування UNIQA.
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
Я та УНІКА
19. лютого 2024
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
У воєнні часи майже кожен стикається з емоційним перевантаженням. І часто таке перевантаження викликано надмірною кількістю інформації, яку ми споживаємо. Чи допоможе критичне мислення знизити «інформаційний стрес» та як навчитися ним користуватися? Про це розмовляємо з експерткою Wellbeing Company Іриною Спаською.
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Я та УНІКА
12. лютого 2024
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Постійна робота з клієнтським досвідом – важлива складова розвитку компанії. Як надходить зворотний зв’язок від клієнтів та для чого він використовується? Про це говоримо із Ларисою Зелінською, начальником Департаменту клієнтського досвіду та сервісів UNIQA, та Антоном Добровольським, Директором Дирекції підтримки клієнтів з особового страхування UNIQA.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз