Шановні клієнти та партнери!
Ми віримо в нашу перемогу та сподіваємось, що ви та ваші близькі в безпеці!
Інформуємо вас щодо нашої роботи. Медичний асистанс УНІКА працює 24/7:
мобільний додаток MyNIQA https://cutt.ly/myUNIQAUA
+38 (097) 170 03 73 (Київстар)
+38 (066) 170 03 73 (Vodafone)
+38 (093) 170 03 73 (Lifecell)
Ми безперервно перевіряємо доступність медичних послуг в різних регіонах нашої країни. Ситуація постійно змінюється. В регіонах активних військових дій можуть виникати складнощі із організацією окремих послуг/досліджень/медикаментів. Наші клієнти можуть звернутися до медичного закладу самостійно.
УНІКА компенсує витрачені кошти згідно з умовами договору страхування за копіями рахунків та документів.
Рекомендуємо користуватися послугами телемедицини. Користуйтесь додатком MyUNIQA https://cutt.ly/myUNIQAUA.
Виклик швидкої допомоги: асистанс УНІКА керується станом клієнта та можливістю найшвидшого виклику швидкої (приватної або 103).
УНІКА своєчасно розраховується з партнерами - надавачами медичних послуг.
Компенсація клієнтам витрачених коштів відбувається в пріоритетному порядку.
Ми працюємо. Натомість, просимо з розумінням ставитися до можливих затримок з відповідями.
Прохання всі документи надсилати в електронній формі (https://vchasno.ua та https://paperless.com.ua/) та електронною поштою.
Клієнти, які знаходяться за кордоном, можуть подовжувати тревел поліси дистанційно з можливістю он-лайн оплати.
УНІКА укладає нові договори страхування, пролонгує діючі, обробляє запити, приймає платежі, здійснює виплати, проводить господарську діяльність та комунікує з клієнтами.
УНІКА спростила врегулювання страхових випадків по КАСКО. Для підтвердження страхового випадку необхідно надати фото пошкодження з місця події. Документи компетентних органів не вимагаються.
Команда УНІКА з вами, робимо все можливе, щоб Ви залишались під нашим захистом.
Слава Україні і кожному Захиснику!