Менеджер з оптимізації та вдосконалення бізнес-процесів медичного асистансу
Страхова компанія UNIQA — лідер страхового ринку України, що входить до складу австрійської UNIQA Insurance Group , однієї з найбільших страхових груп Європи, запрошує у свою команду Менеджер з оптимізації та вдосконалення бізнес-процесів медичного асистансу.
Що потрібно робити:
- Проведення детального аналізу та опис існуючих бізнес-процесів, що стосуються обслуговування клієнтів у медичному асистансі
- Створення рекомендацій щодо спрощення та оптимізації бізнес-процесів для підвищення ефективності та зручності
- Впровадження нових технологій для автоматизації процесів, включаючи створення і опис задач, а також активна участь у розробці в ролі власника продукту
- Створення та реалізація стратегічних задач, пов'язаних з обслуговуванням клієнтів у рамках добровільного медичного страхування (ДМС)
- Підготовка проектної звітності та аналітичний матеріалів для керівництва компанії
- Забезпечення загального контролю за продуктивністю та якістю роботи груп виконавців, включаючи лікарів і координаторів медичного асистансу
Вимоги:
- Досвід роботи в сфері автоматизації бізнес процесів - від 2-х років
- Високі навички роботи з MS Office, зокрема Excel і PowerPoint
- Досвід роботи із PowerBI буде перевагою
- Розвинуті аналітичні, комунікаційні та презентаційні навички
- Знання основних принципів Scrum та Agile, досвід роботи з IT-продуктами в якості Product Manager буде додатковою перевагою
- Критичне мислення та аналітичні здібності
- Орієнтованість на результат та вміння брати на себе відповідальність
Ключові компетенції:
- Орієнтованість на клієнта: ви прагнете та можете забезпечити довгострокові відносини з партнерами та клієнтами ( в т. ч. внутрішніми)
- Прозорість та чесніть: ви втілюєте слова у дії та вас вважають тим, хто заслуговує довіру
- Незалежність та самостійність: ви надійні, відповідальні, ініціативні та проактивні
- Справедливість: ви ставитесь до усіх членів команди у відповідності та за одним і тим самими справедливими стандартами
- Сильні навички ведення переговорів: ви дипломатично вмієте вирішувати розбіжності
- Організаційні навички: ви можете ефективно та раціонально використовувати ресурси
Ми пропонуємо:
- Роботу в компанії ТОП 25 найкращих роботодавців (Forbes.ua)
- Можливість професійного зростання в компанії – лідері страхового ринку
- Конкурентну заробітну плату, що виплачується за нормами законодавства
- Можливість працювати дистанційно з будь-якого місця (50% робочого часу)
- Гнучкий графік роботи (за умови перебування на робочому місці 8 годин)
- Безкоштовне медичне страхування, страхування від нещасного випадку
- Медичне страхування родичів на пільгових умовах
- Турботу про ваше ментальне здоров’я співробітників — безкоштовний сервіс психологічної підтримки з персональними психологами та коучами
- Відпустка тривалістю 24 календарних дні на рік
- Навчання та підвищення кваліфікації у процесі роботи
Наша мета — забезпечити прозорий та результативний процес співбесід, де кандидати можуть продемонструвати свій потенціал та відчути командну культуру UNIQA. Для даної вакансії передбачаються наступні етапи: онлайн співбесіда з рекрутером, співбесіда із безпосереднім керівником та фінальна співбесіда з HR-директором.
Ми в UNIQA підтримуємо різноманітність та просуваємо її. Ми покладаємось на різні точки зору у наших командах та на керівних посадах. Тому ми дуже раді отримувати заявки, які збагачують нашу різноманітність.