УНІКА Україна: результати роботи в 1-му кварталі 2022 року

Новости
24.05.2022

УНІКА Україна: результати роботи в 1-му кварталі 2022 року 

Небанківська фінансова група «УНІКА Україна» підвела результати роботи за 1-й квартал 2022 року:  

Загальний обсяг страхових премій компаній «УНІКА» і «УНІКА Життя» склав 892,06 млн. грн., що перевищує аналогічний показник 2021 року на 2,2%. 

Обсяг чистого прибутку групи до оподаткування склав 185,44 млн. грн., з яких прибуток до оподаткування Страхової компанії «УНІКА» склав 164,41 млн. грн., СК «УНІКА Життя» - 21,03 млн. грн. 

Сума податків на прибуток компаній УНІКА та УНІКА Життя за 1-й квартал 2022 року склала 52,64 млн. грн. 

Ключові фінансові показники роботи за 1-й квартал 2022 року 

Обсяг премій Страхової компанії «УНІКА» в 1-му кварталі 2022 року склав 769,66 млн. грн. і зріс на 2,8% в порівнянні з 1 кварталом 2021 року. 

Страхові виплати УНІКА в 1-му кварталі 2022 року склали 276,44 млн. грн. 

Активи, що приймаються для покриття страхових резервів, становлять понад 3 178,74 млн. грн. і повністю покривають страхові резерви компанії, які склали 1 681,07 млн. грн.  

Фактичний запас платоспроможності становить 872,81 млн. грн. і перевищує нормативний на 71,0 %, що дозволяє компанії виконувати всі свої зобов'язання перед клієнтами вчасно і в повному обсязі. 

Власний капітал Страхової компанії «УНІКА» склав 902,69 млн. грн. 

Загальний обсяг страхових премій компанії «УНІКА Життя» в 1-му кварталі 2022 року склав 122,40 млн. грн. 

Власний капітал компанії «УНІКА Життя» становить 259,02 млн. грн. Активи в 1-му кварталі 2022 року cкладають 1 341,15 млн. грн.  

Фактичний запас платоспроможності компанії на 31.03.2022 становить 256,21 млн. грн. і перевищує нормативний показник в 5 разів. 

Страхові виплати компанії «УНІКА Життя» в 1-му кварталі 2022 року склали 6,63 млн. грн. Обсяг викупних сум, перерахованих клієнтам, склав 4,52 млн. грн. 

Медичний і Технічний Асистанс УНІКА продовжують обслуговувати клієнтів в режимі 24/7. Так, за 1-й квартал 2022 року Медичний асистанс обробив понад 375 тисяч звернень, Технічний асистанс - понад 36 тисяч звернень. 

УНІКА пропонує на вибір своїм клієнтам різні канали комунікації - чат-бот UNIQAua в месенджерах Viber і Telegram, кабінет клієнта на сайті компанії my.uniqa.ua, а також мобільний додаток з медичного страхування MyUNIQA. 

Актуальну інформацію щодо роботи УНІКА Україна під час воєнного стану та відповіді на найпоширеніші запитання читайте тут. 

Разом до Перемоги! Слава Україні! 

#допомагатикращеразом