11 травня Київський центр виплат страхової компанії “УНІКА” розпочинає свою роботу у новому офісі, ближче до ділового середмістя столиці.
Нова адреса Центру – вул. В. Чорновола, буд. 20, 2 поверх. Офіс розташовано у зручному районі, між станціями метро Лук’янівська, Політехнічний інститут та Вокзальна. Сюди легко дістатися як автомобілем, так і громадським транспортом. Ми відкриті для вас щодня, з 10:00 до 16:00, окрім суботи й неділі.
Ми цінуємо ваш час, тож пропонуємо отримати попередню консультацію ассистансу, який працює для вас 24/7 за телефонами:
+38 (097) 170 03 73 (Київстар)
+38 (066) 170 03 73 (Vodafone)
+38 (093) 170 03 73 (Lifecell)
Наразі для клієнтів КАСКО для дистанційної подачі документів ми пропонуємо широку мережу СТО, які вже відновлюють свою роботу, або ж цифрові канали обслуговування - чат у Viber або Telegram, де в електронному форматі можна надіслати документи та фото зі страхового випадку для отримання консультації.
Але частина випадків все ж таки потребують відвідування офісу (наприклад, у випадку викрадення авто, коли необхідно передати представнику страхової компанії ключі та реєстраційні документи, оформити абандон тощо). Тож ми пропонуємо попередньо узгодити час візиту, щоб ми могли приділити вам достатньо уваги, а ви уникнули черг та могли планувати власний час.
Не дивлячись на всі складнощі, УНІКА завжди лишається на стороні своїх клієнтів та намагається якнайкраще організувати їх обслуговування.
Разом до перемоги! Слава Україні!
#ДопомагатиКращеРазом!