Відповіді на найпоширеніші запитання, які ми отримуємо при укладенні договору страхування квартири, знаходяться у даному розділі.
Якщо Вас цікавить інше питання – звертайтесь до нашого цілодобового контакт-центру за телефоном 0 800 600 600, або пишіть на електронну адресу online_boc@uniqa.ua.
Від чого буде застрахована моя квартира?
Перелік ризиків, від яких УНІКА захищає Вашу квартиру, наступний: пожежа; вибух; удар блискавки; стихійне лихо; пошкодження водою внаслідок аварії водопровідних, каналізаційних, опалювальних систем, підключених до них побутових пристроїв та проникнення води чи інших рідин із сусідніх приміщень; крадіжка з проникненням (в тому числі зі слідами зламу), грабежу, розбою; бій скла. Детальніше про умови страхування – читайте в договорі Експрес - страхування квартир фізичних осіб.
Чи можу я застрахувати будинок по даній програмі?
Дана програма страхування передбачена лише для квартир. Якщо Ви хочете застрахувати Ваш будинок – ми будемо раді запропонувати Вам інший страховий продукт "Дім та все, що в нім" (три програми страхування на Ваш вибір). Звертайтесь до найближчого підрозділу УНІКА або залишайте заявку на сайті на сторінці https://uniqa.ua/private/home/dom/.
Чим відрізняються програми «Базова» та «Оптимальна»?
Основна відмінність – захист Вашої квартири по програмі «Базова» припиняється після виплати по першому страховому випадку по договору, тобто фактично діє лише на один випадок. З програмою «Оптимальна» Ваша квартира застрахована не залежно від кількості подій, що можуть відбутись – до закінчення договору або виплати всіє страхової суми, на яку застрахована квартира.
Максимальна сума виплати по програмі «Базова» - 150 000 грн., при цьому додатково виділені ліміти на кожну категорію майна (конструктивні елементи квартири - до 105 000 грн., оздоблення - до 30 000 грн., рухоме майно - до 15 000 грн.). По програмі «Оптимальна» Ваша квартира застрахована на повну вартість, що розрахована як добуток метражу Вашої квартири та вартості за метр квадратний (15 000 гривень), без градацій по категоріям майна. Наприклад, для квартири площею 50 м.кв. страхова сума дорівнює 750 000 грн.
Як буде здійснена виплата щодо рухомого майна? Як Ви будете знати, що саме було у мене в квартирі на момент настання страхового випадку?
Доказом наявності рухомого майна в місці страхування є документи на таке майно (наприклад, сервісна книжка, гарантійний талон, чек на оплату, рахунок тощо). Якщо таких документів немає, то на одну одиницю рухомого майна встановлюється ліміт у розмірі 5 000 грн., але не більше вартості нової такої одиниці, при умові надання довідки компетентних органів.
Що таке Експрес-виплата?
Якщо внаслідок страхового випадку (крім крадіжки, розбою чи злому) потенційна вартість ремонтних робіт не перевищує 30 000 гривень – врегулювання відбувається в онлайн режимі, тобто Вам не потрібно відвідувати страхову компанію для надання документів та подальшого отримання виплати. Після реєстрації страхового випадку в контакт-центрі УНІКА Ви просто надсилаєте нам документи в електронному вигляді Детальніше читайте в договорі Експрес - страхування квартир фізичних осіб.
Який період дії договору?
Договір страхування квартири онлайн на сайті Ви можете придбати на один рік. Бажану дату початку дії договору Ви обирайте при укладенні договору.
Негайно відправте листа з описом проблеми (номер контактного телефону, прізвище та ім’я особи, що уклала договір, номер договору та характер помилки) на електронну адресу online_boc@uniqa.ua. Наші співробітники зв’яжуться з Вами в найближчий час (в робочі години) для вирішення питання.
Я хочу припинити дію договору та повернути кошти. Які мої дії?
Правила припинення дії та повернення коштів зафіксовані в розділі 7 Договору. Для повернення коштів відправте на електронну адресу online_boc@uniqa.ua наступну інформацію: номер контактного телефону, ПІБ особи, що уклала договір, номер договору, причину та дату припинення (але не раніше дати отримання листа на електронну пошту Страхової компанії). Наші співробітники зв’яжуться з Вами в найближчий час (в робочі години) для уточнення всіх необхідних даних та організації повернення платежу.
Як я отримаю квитанцію про сплату страхового платежу?
У Вас є можливість здійснити оплату при купівлі договору страхування через три платіжні системи – LiqPay, EasyPay та Portmone. Оплата здійснюється безпосередньо на сайті платіжної системи. Підтвердження про оплату у вигляді електронної квитанції направляється Вам на електронну пошту, яку Ви вказуєте на сторінці платіжної системи. Оригінал документу, що підтверджує оплату, Ви можете отримати, звернувшись до Платіжної системи.
Більше 70 років
Укласти договір страхування можуть лише особи старше 18 років
Менше 0 років
Дякуємо, пропозицію надіслано Вам на e-mail. Ми зателефонуємо Вам найближчим часом.
Дякуємо, пропозицію по всім франшизам надіслано Вам на e-mail