Вітаємо Вас на сторінці, на якій ми підготували відповіді на запитання щодо туристичного страхування, що найчастіше задаються нашими клієнтами.
Якщо Ви не знайдете відповідь на Ваше запитання - будь ласка, напишіть листа за адресою online_boc@uniqa.ua або зателефонуйте до цілодобового контакт-центру УНІКА за телефоном 044 225 60 00.
Ми будемо раді Вам відповісти!
Як страховка покриває ризики, що пов'язані з COVID-19?
Чи можу я укласти договір, якщо я уже перебуваю за кордоном?
Яким чином я отримаю договір?
Які країни входять до території дії «Європа», а які – «Весь світ»?
Які види спорту покриваються у програмі «Активний відпочинок»?
Чим відрізняються програми «Туризм», «Активний відпочинок» ?
На який період можна укласти договір онлайн?
Хто може укласти договір Онлайн?
Чи є обмеження віку застрахованих осіб в договорі онлайн?
Чи можна укласти договір на кількох осіб?
Я не отримав договір на свою електронну пошту.
Якщо мені потрібен договір на інших умовах, ніж можна придбати онлайн?
Що робити, якщо при подачі в посольство необхідна «мокра» печатка на договорі?
Що робити, якщо я знайшов помилку в договорі?
Я хочу припинити дію договору та повернути кошти. Які мої дії?
Як я отримаю квитанцію про сплату страхового платежу?
<< Вниз
Вгору >>
<< Вниз