Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

Вітаємо Вас на сторінці, на якій ми підготували відповіді на запитання щодо туристичного страхування, що найчастіше задаються нашими клієнтами.
Якщо Ви не знайдете відповідь на Ваше запитання - будь ласка, напишіть листа за адресою online_boc@uniqa.ua або зателефонуйте до цілодобового контакт-центру УНІКА за телефоном 044 225 60 00.
Ми будемо раді Вам відповісти!
Як страховка покриває ризики, що пов'язані з COVID-19?
Чи можу я укласти договір, якщо я уже перебуваю за кордоном?
Яким чином я отримаю договір?
Які країни входять до території дії «Європа», а які – «Весь світ»?
Які види спорту покриваються у програмі «Активний відпочинок»?
Чим відрізняються програми «Туризм», «Активний відпочинок» ?
На який період можна укласти договір онлайн?
Хто може укласти договір Онлайн?
Чи є обмеження віку застрахованих осіб в договорі онлайн?
Чи можна укласти договір на кількох осіб?
Я не отримав договір на свою електронну пошту.
Якщо мені потрібен договір на інших умовах, ніж можна придбати онлайн?
Що робити, якщо при подачі в посольство необхідна «мокра» печатка на договорі?
Що робити, якщо я знайшов помилку в договорі?
Я хочу припинити дію договору та повернути кошти. Які мої дії?
Як я отримаю квитанцію про сплату страхового платежу?
<< Вниз
Вгору >>
<< Вниз