Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

Питання-відповідь - ОСАГО

Шановний Клієнте!

На цій сторінці знаходяться відповіді на питання щодо Автоцивілки (ОСАГО), які задають наші клієнти при купівлі полісу.

Якщо Ви не знайшли відповідь на Ваше питання у переліку – телефонуйте до цілодобового контакт-центру УНІКА за телефонами 0 800 600 600 або 2202, чи надішліть Ваше запитання на електронну адресу online_boc@uniqa.ua.

Ми з радістю відповімо Вам!

Що таке ОСАГО (обов’язкова Автоцивілка)?

Навіщо мені Розширена Автоцивілка?

Який автомобіль я можу застрахувати онлайн?

Якщо місто реєстрації автомобіля не вказано у переліку на сайті?

Який період дії договору?

Чи можу я укласти договір на пільгових умовах?

Як я можу отримати свій договір?

Що відбувається після того, як я здійснив оплату по договору?

Що робити, якщо при укладенні договору я припустився помилки?

Якщо у мене вже є договір ОСАГО іншої страхової компанії, чи можу я додатково купити поліс ОСАГО в УНІКА?

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз