Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

Питання-відповідь - Подорож за кордон

Шановний Клієнте!

Вітаємо Вас на сторінці, на якій ми підготували відповіді на запитання щодо туристичного страхування, що найчастіше задаються нашими клієнтами.

Якщо Ви не знайдете відповідь на Ваше запитання - будь ласка, напишіть листа за адресою online_boc@uniqa.ua або зателефонуйте до цілодобового контакт-центру УНІКА за телефоном 0 800 600 600 або 2202.

Ми будемо раді Вам відповісти!

Яким чином я отримаю договір?

Які країни входять до території дії «Європа», а які – «Весь світ»?

Чим відрізняються програми «Туризм», «Активний відпочинок» та «Бізнес»?

Чи можу я укласти договір, якщо я уже перебуваю за кордоном?

Хто може бути Страхувальником в договорі Онлайн?

Чи є обмеження віку застрахованих осіб в договорі онлайн?

Чи можна укласти договір на кількох осіб?

Чи включено зайняття спортом у програмі «Бізнес»?

Я не отримав договір на свою електронну пошту.

Я обрав доставку Укрпоштою / кур’єром, коли мені надійде оригінал полісу?

Якщо мені потрібен договір на інших умовах, ніж можна придбати онлайн?

Що робити, якщо при подачі в посольство необхідна «мокра» печатка на договорі?

Що робити, якщо я знайшов помилку в договорі?

Я хочу припинити дію договору та повернути кошти. Які мої дії?

Як я отримаю квитанцію про сплату страхового платежу?

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз