RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA

Мій автомобіль

Мій автомобіль
31 травня 2018

КАСКО для електромобіля: чому важливо?

Електрокари – поки що не найпопулярніший транспорт, та з кожним днем їх стає більше: на початок року в Україні зареєстровано понад 4 000 таких автівок, а за січень-квітень 2018-го вже куплено більше 1 700 машин. Українцям подобаються електромобілі: вони екологічні, з ними можна економити на паливі і технічному обслуговуванні, а з початку нинішнього року – ще й на ввізному миті, ПДВ та акцизі.

КАСКО для електромобіля: чому важливо?

Деякі автовласники вважають, що покупка електрокара – це привід заощадити також і на страхуванні КАСКО. По-перше, ризик викрадення для такої машини є нижчим, ніж для звичайного авто. По-друге, на електромобілях рідко здійснюються поїздки міжміськими трасами, де найчастіше трапляються масштабні аварії. І по-третє, електрокари зазвичай купують для спокійного міського пересування, а не для перегонів нічним містом. То може, страхування дійсно не потрібне?

Експерти УНІКА застерігають від такої сумнівної економії. Насправді КАСКО для електрокара ще більш затребуване, ніж для автівки з двигуном внутрішнього згоряння. Чому саме?


1.

Великі витрати при малих ДТП. 56% всіх реєстрацій електрокарів в Україні припадає на Київ, Одеську та Харківську області. Тобто більшість електромобілів їздять дорогами з щільним міським трафіком, де ризик потрапити у ДТП досить високий. Але для електрокарів навіть невеликі пошкодження можуть привести до великих витрат. Якщо в аварії постраждає батарея, то цілком ймовірно, що відремонтувати її не вдасться. А от заміна може обійтися у 40-60% суми, що потрібна на покупку аналогічного авто.
Через ДТП можливі й інші проблеми з електронікою: «Був лобовий удар, вискочили подушки, тепер машина не заводиться, не переходить до режиму «Драйв» і «Задній хід », допоможіть», – це типове оголошення з форуму власників електрокарів. Поліс КАСКО допоможе уникнути таких турбот: організацію та оплату ремонту після аварії візьме на себе страхова компанія.

2.

Ризик пожежі. Проблема актуальніша, ніж здається на перший погляд. По-перше, автомобільні пожежі – не рідкість, вони становлять до 20% від числа усіх пожеж. По-друге, електрична система будь-якого автомобіля є джерелом підвищеної небезпеки, тим більше у електрокарів та гібридів. І по-третє, у електромобілів все ж таки є певні конструктивні особливості, через які ризик загоряння дійсно підвищений.
Але ключова проблема в тому, що загасити пожежу в електромобілі значно складніше, ніж у звичайному авто. Пожежники мають відключити живлення батареї в автомобілі, інакше він може спалахувати знову і знову. Організувати допомогу на місці ДТП, в короткий термін, при складному трафіку і проблемах з підготовкою пожежних – це дійсно складно. Страхування ж такому випадку дозволить компенсувати витрати - ризик пожежі передбачений полісом КАСКО.

3.

Нові схеми крадіжок. Електрокари викрадають рідко, хоча такі прецеденти в Україні цілком реальні: наприклад, в березні 2018-го співробітники вінницької автомийки вирішили «покататися» на незвичному авто своєї клієнтки, а потім покинули його розрядженим просто на трасі. Але куди частіше крадуть батареї, для перепродажу на «чорному» ринку: вони потрібні автовласникам після ДТП, а також тим, у кого гарантія добігає кінця. Акумулятор вагою більше 50 кг злодії можуть зняти за 20-25 хвилин, хоча фахівцеві сертифікованої СТО на це знадобиться втричі більше часу.

В Україні проблема таких крадіжок тільки набирає оберти, і надійних способів боротьби з нею поки що немає. Тому КАСКО залишається єдиним інструментом, який дозволяє власнику електрокара відчути себе у фінансовій безпеці.

Крім захисту від непередбачуваних витрат, страховики допомагають водіям використовувати електромобіль в комфортному режимі. Наприклад, страховий пакет від УНІКА для власника електрокара включає послуги технічної допомоги: екстрену підзарядку в дорозі, безкоштовний евакуатор при ДТП або поломки. Так що користування еко-автівкою може бути і безпечним, і вельми зручним – звичайно, якщо Ви вирішили не економити на КАСКО.
Залишити відгук
Подтвердите, что вы не робот
Архів
Всі роки
Останні статті
Добровільно і свідомо: як розширити свій захист за автоцивілкою?
Мій автомобіль
20. вересня 2018
Добровільно і свідомо: як розширити свій захист за автоцивілкою?
Наш допис про пряме врегулювання викликав чималий інтерес у читачів блогу УНІКА. І одразу після нього ми отримали багато запитань щодо «розширеної» автоцивілки. Саме так водії називають добровільне страхування своєї відповідальності, яке зазвичай пропонують їм на додаток до обов’язкового полісу. Що це за послуга? І навіщо вона потрібна, якщо автовласник вже придбав звичайну автоцивілку? Розповідаємо.
Більше, ніж автоцивілка. Навіщо потрібен поліс з прямим врегулюванням від УНІКА?
Мій автомобіль
13. вересня 2018
Більше, ніж автоцивілка. Навіщо потрібен поліс з прямим врегулюванням від УНІКА?
У наших минулих статтях ми вже розказували про нововведення на ринку автострахування – зокрема, про електронний поліс ОСЦПВ. А сьогодні хочемо розповісти про пряме врегулювання за полісами автоцивілки. Це відносно нове рішення для українських водіїв. Навіщо воно потрібне? І чому варто обрати пряме врегулювання саме від УНІКА?
Не потонемо! 5 порад для водіїв під час зливи та повені
Мій автомобіль
23. серпня 2018
Не потонемо! 5 порад для водіїв під час зливи та повені
Літні зливи цього року перетворили Київ, Чернігів та Львів на побратимів Венеції. Ось тільки замість гондол нашими вулицями вже вкотре за літо пливуть автівки. У соцмережах з’ясовують, хто винен у катаклізмах: глобальне потепління, «злочинна влада» чи самі громадяни, які залишають купи сміття у стоках та дощовій каналізації? І як захистити своє авто на випадок негоди? Експерти УНІКА мають відповіді на ці питання.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз