RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог

Керівник на карантині: лідерство в умовах віддаленої роботи

Якщо ви є керівником підрозділу, в умовах карантину та віддаленої роботи ваша роль лідера набуває ще більшого значення - ви повинні забезпечити роботу своєї команди в атмосфері довіри, турботи та чіткого й позитивного керівництва.

Керівник на карантині: лідерство в умовах віддаленої роботи

Як це зробити? Пропонуємо вам кілька корисних порад.

Емпатія. Будьте співчутливі

  • Організовуйте регулярні зустрічі через Skype або Zoom: наприклад: «Ранкові зустрічі» або «Щоденні оновлення», або «Перерва на каву». Створіть разом з вашою командою новий робочий розпорядок та нові традиції спілкування.
  • Слідкуйте за тим, аби кожна онлайн зустріч починалась з невеличкої «розминки»− часу для того, аби запитати колег про їх особисті справи, настрій і стан здоров’я. Особисті стосунки є особливо важливими в кризові періоди.
  • Робіть віртуальні зустрічі "tet-a-tet" раз на тиждень. Обговорюйте з окремими членами команди що відбувається, чи є проблеми, потреби. Особливо тоді, коли особисті зустрічі неможливі, важливо свідомо та відповідально ставитись до соціальних контактів.

Будьте уважні до кожного

  • Приймайте приватність та автономність працівників у їх щоденній роботі із завданнями.
  • Зважайте на різні стилі роботи та види завдань ваших працівників. Хто може працювати цілком самостійно, а кому потрібно більше підтримки?
  • Орієнтуйтеся на результати роботи, а не на процес.
  • Залишайтеся у тісному віртуальному контакті зі своєю командою і тим самим забезпечте собі необхідну підтримку, а також впевненість у тому, що і вашою довірою не зловживають.

Створюйте «check-list»/ порядок денний перед кожною онлайн зустріччю

  • Кожна зустріч має мати порядок денний.
  • Домовтеся про чіткі правила поведінки один з одним під час онлайн зустрічі (робочий час, перерви тощо).
  • Усі члени команди повинні знати, про що йдеться. Надсилайте презентації та потрібну інформацію заздалегідь, щоб усі були поінформовані і мали єдиний рівень розуміння теми.

Своєчасне оновлення цілей команди − ясність для всіх

  • Переконайтесь, що всі члени команди знають, яким є поточний статус.
  • Що саме і у який строк має бути виконано, і ким?

Результат – ваше спільне досягнення

  • Регулярно представляйте результати та, за необхідності, повідомляйте їх у протоколі результатів робочої зустрічі.
  • Чітка комунікація та конструктивні відгуки.
  • Дуже важливо: цінуйте виконані завдання.

Ви повинні забезпечити, аби всі ваші співробітники знаходились у доступі. Переконайтеся, що у вас є також приватні номери телефонів та адреси електронної пошти усіх працівників, які не мають робочого мобільного телефону.

Мотивуйте ваших колег, будьте спокійні, впевнені у собі, мислить позитивно і будьте здорові!

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Три підказки роботодавцю, якщо в колективі є підозра на COVID-19 Три підказки роботодавцю, якщо в колективі є підозра на COVID-19
З наближенням холодного сезону стримувати розповсюдження коронавірусу стає все складніше, а шанси зіткнутися з хворобою зростають для нас усіх. Що ж робити, коли COVID-19 дістався до вашої компанії? Як діяти роботодавцю, якщо співробітник має підозру на коронавірус або підтверджений діагноз? Консультують фахівці медичного асистансу страхової компанії УНІКА.
Продавці УНІКА – як бути успішними в період карантину
Я та УНІКА
03. вересня 2020
Продавці УНІКА – як бути успішними в період карантину
Вже майже півроку в Україні продовжується карантин та пов’язані з ним обмеження. Весь бізнес адаптується до нових умов, хтось краще, хтось з більшими проблемами. Для страхового ринку ці зміни також стали викликом. Ми розказували вам, як УНІКА долала виклики карантину. А зараз вирішили поділитись успіхами наших продавців, які в цей складний час змогли не тільки зберегти об’єми продажів, але й значно їх збільшити.
Подорожуй по-новому: що треба знати про туристичне страхування в умовах COVID-19
Моя подорож
27. серпня 2020
Подорожуй по-новому: що треба знати про туристичне страхування в умовах COVID-19
Літній сезон-2020 складно назвати вдалим для відпочинку. Через ситуацію з корона-кризою багато туристичних країн все ще не готові приймати гостей з України, або ввели додаткові обмеження для їх перебування. Через загальну невизначеність страховим компаніям також знадобилося більше часу, аби створити нові програми тревел-захисту на випадок COVID-19. Що саме змінилося у страхуванні подорожуючих за кордон і на що звертати особливу увагу?

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз