RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
Новини - фото
Новини

Слідкуйте за останніми новинами в галузі страхування і знаходьте найбільш корисну інформацію для Вас.

Дякуємо! Для підтвердження активуйте посилання в Вашій поштовій скриньці.
Підписка на новини

Дізнавайтесь першими про новини від УНІКА

ВАЖЛИВО! Шановні клієнти та партнери!


16 березня, 2020


ВАЖЛИВО! Шановні клієнти та партнери!

Беручи до уваги нестандартну ситуацію, яка склалася в світі та в Україні в зв'язку з поширенням вірусу COVID-19, з метою захисту життя і здоров'я наших клієнтів і співробітників, офіси Страхової групи «УНІКА Україна» максимально переходять в онлайн режим. При цьому, УНІКА вживає всіх необхідних заходів з метою надання своєчасних і якісних страхових послуг нашим клієнтам.

Просимо ознайомитися з наступною інформацією про сервіси, які дозволять нам максимально ефективно надати Вам належний рівень страхового захисту.

1. Звернення в медичний асистанс УНІКА

З метою організації медичних послуг за договорами добровільного медичного страхування, крім стандартної процедури звернення в медичний асистанс, просимо Вас обов'язково встановити і використовувати мобільний додаток myUNIQA:

PlayMarket: https://goo.gl/Qgh1XY

AppStore: https://goo.gl/L3BM2R

Звернення через мобільний додаток дозволить УНІКА обслуговувати Вас швидше і якісніше.
Також, для звернень в медичний асистанс, Ви можете використовувати чат боти УНІКА (необхідно вибрати гілку "Медицина"):

Telegram https://t.me/UNIQAua_bot  (канал UNIQAua)

Viber https://goo.gl/oQqPTD

(Посилання діють з мобільних телефонів, також можна завантажити з сайту www.uniqa.ua).

Залежно від виду звернення, лікар-координатор прийме рішення про запис  Вас на прийом до лікаря, виклик бригади швидкої допомоги або лікаря додому.

Важливо: якщо лікар запідозрить вірус COVID-19 − в дію вступають спеціальні протоколи МОЗ, що стосуються супроводу таких випадків. Тестування на COVID-19, транспортування, госпіталізація таких хворих проходить в строго регламентовані установи, перелік яких визначено спеціальними розпорядженнями МОЗ і буде розширюватися в міру необхідності. Комерційні лікувальні установи на сьогодні не роблять послуги з діагностики, транспортуванні та лікування таких випадків.

2. Повідомлення і подача документів щодо подій при страхуванні КАСКО, ОСАГО, майна фізичних осіб

Повідомлення про настання страхової події здійснюється в стандартному режимі за цілодобовими телефонами СК «УНІКА», зазначеними  у полісі. При цьому, для Вашого спокою, УНІКА прийняла рішення збільшити термін подачі письмової заяви про подію до 14 календарних днів.

Також, для Вашої зручності і безпеки, заяву про подію можна подати в онлайн режимі через кабінет клієнта на сайті https://uniqa.ua/ua/buy/kabinet-klienta-myuniqa/. У кабінеті клієнта Ви також можете прикріпити необхідні документи по страховій події і відстежувати статус врегулювання Вашої події.

Ми щиро сподіваємося, що Ви скористаєтеся опцією подачі документів онлайн!

3. Купівля страхових продуктів

Відділення УНІКА продовжують роботу і оформлення всіх договорів страхування!

Список відділень можна знайти за адресою https://uniqa.ua/contacts/sales_offices/?region=9

Також, з метою мінімізації фізичних зустрічей, Ви можете оформити страховий поліс дистанційно.

На сайті УНІКА https://uniqa.ua/buy/  Ви можете купити електронний поліс ОСАГО, онлайн страхування квартири та відповідальності перед сусідами, добровільну цивільну відповідальність. Якщо у Вас будуть питання - прохання залишити заявку на сайті, наші співробітники максимально швидко зв'яжуться з Вами.

4. Оплати


Сплачуйте договори страхування онлайн без відвідування банківських установ за посиланням: https://uniqa.ua/uslugi/payment/


Страхова компанія «УНІКА» докладає всіх зусиль для того, щоб наші клієнти залишалися задоволеними нашими страховими послугами навіть в такий непростий для всіх нас час. Ми щиро сподіваємося, що незабаром ситуація нормалізується і все повернеться до звичайного робочого графіку.

Дякуємо Вам за те, що Ви з нами,
Ваша «УНІКА»


До списку новин
    Поширити

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз