RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
Новини - фото
Новини

Слідкуйте за останніми новинами в галузі страхування і знаходьте найбільш корисну інформацію для Вас.

Дякуємо! Для підтвердження активуйте посилання в Вашій поштовій скриньці.
Підписка на новини

Дізнавайтесь першими про новини від УНІКА

Новий цифровий канал УНІКА для врегулювання страхових подій


18 березня, 2021


Новий цифровий канал УНІКА для врегулювання страхових подій

Страхова компанія «УНІКА» продовжує розвиток цифрових каналів обслуговування для зручності клієнтів. В кінці минулого року був запущений пілотний проект онлайн врегулювання для КАСКО і ОСЦПВ через чат-боти в месенджерах Viber або Telegram. Сервіс був високо оцінений більш ніж 350 клієнтами компанії. З лютого поточного року УНІКА використовує цей канал в повному обсязі.

Онлайн врегулювання через чат-боти UNIQAua в Viber або Telegram дає можливість клієнтам УНІКА в звичних для них каналах спілкування передавати страховій компанії необхідні матеріали для прийняття рішення про виплату страхового відшкодування безпосередньо з місця ДТП, наприклад, під час очікування приїзду поліції.

Експерти УНІКА проводять оцінку і розрахунок збитку протягом 1 робочого дня з моменту отримання фотоматеріалів, виплата страхового відшкодування проводиться в середньому протягом двох робочих днів. Таким чином, повний цикл врегулювання страхових подій з автострахування − від подачі документів в чаті до виплати − займає в УНІКА до 3 робочих днів. (Для порівняння: середній термін врегулювання подій по ОСЦПВ на ринку України складає 73 дня*).

Страхова компанія «УНІКА» якісно і своєчасно виконує свої зобов'язання перед клієнтами. Щомісяця УНІКА виплачує своїм клієнтам в середньому близько 90 млн. грн.

Впровадження діджитал-технологій є одним із ключових завдань розвитку УНІКА на 2021 рік. В компанії успішно розвиваються онлайн продажі, супровід клієнтів з медичного страхування в цифровому кабінеті клієнта myUNIQA, мобільному додатку та чат-ботах в месенджерах. Компанія надає цифрові сервіси, що відповідають найостаннішим клієнтським вимогам і стандартам, залишаючись на зв'язку 24/7.

УНІКА завжди поруч!

 

https://youtu.be/hmJXwQLiZsQ

 

 

 

 

*) За матеріалами звітності МТСБУ, 3 кв. 2020 року.

 


До списку новин
    Поширити

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз