RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
Новини - фото
Новини

Слідкуйте за останніми новинами в галузі страхування і знаходьте найбільш корисну інформацію для Вас.

Дякуємо! Для підтвердження активуйте посилання в Вашій поштовій скриньці.
Підписка на новини

Дізнавайтесь першими про новини від УНІКА

Додатковий канал зв’язку для клієнтів Райффайзен Банку Аваль


30 квітня, 2020


Додатковий канал зв’язку для клієнтів Райффайзен Банку Аваль

Враховуючи обставини карантину, пов’язаного з вірусом  COVID-19, та дотримуючись заходів безпеки Страхова компанія «УНІКА» продовжує розширювати ряд каналів зв‘язку для своїх клієнтів.

З 27 квітня почали працювати чат-боти myUNIQA в месенджерах Viber таTelegram для клієнтів, що страхуються від нещасного випадку по продукту «Впевненість 24/7» через партнера компанії − Райффайзен Банк Аваль.

В разі настання нещасного випадку, клієнту не потрібно приходити у відділення банку або офіс УНІКА для передачі документів на виплату, також не потрібно відсилати оригінали документів поштою. Тепер УНІКА приймає копії документів в електронному вигляді (фото, скан) через чат-бот myUNIQA.

При настанні нещасного випадку клієнту необхідно повідомити Страхову компанію про страхову подію за телефоном, після чого оператор відправляє клієнту СМС з номером справи та посиланням на чат-бот. Клієнт переходить в чат-бот та прикріпляє необхідні документи, та додає реквізити для перерахування страхової виплати.

Страхова компанія «УНІКА» працює по проекту страхування від нещасного випадку з Райффайзен Банком Аваль з 2015 року, за час співробітництва послугою скористалося більше 285 тис. клієнтів.

УНІКА завжди виконує взяті на себе зобов'язання перед клієнтами, вчасно і без затримок виплачує страхові відшкодування. Середня сума страхових виплат компанії «УНІКА» в тиждень становить близько 18 млн. грн.


До списку новин
    Поширити

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз