Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

Чому саме УНІКА?
Основною складовою стилю управління UNIQA є заохочення співробітників, які беруть на себе відповідальність, системно мислячих командних гравців, що прагнуть забезпечити персоналізований сервіс для наших клієнтів.
Наші очікування від керівників UNIQA – це лідери, які є наставниками для своїх колег, що забезпечують щирий зворотний зв'язок, показують перспективи на майбутнє, забезпечуючи справедливість і прозорість при прийнятті рішень. Від наших співробітників ми очікуємо прагнення до розвитку, ефективності та гнучкості.
У свою чергу, ми інвестуємо в професійний розвиток нашої команди, виявляємо і розвиваємо їх таланти і пропонуємо різноманітні можливості, для максимального використання потенціалу та здібностей кожного .
Фахівець з кореспонденції

Австрійська страхова компанія «UNIQA», що входить до складу найбільшого страхового концерну Австрії, запрошує в свою команду Фахівця з документообігу Департаменту операційної підтримки бізнесу.
Вимоги:
- Знання ПК на рівні впевненого користувача;
- Готовність навчатися;
- Уважність, цілеспрямованість.
- Вміння працювати з великим об'ємом інформації;
- Бажання розвиватися в напрямку діловодства.
У Ваші функції входитиме:
- Прийом, реєстрація і відправка кур'єрської пошти;
- Реєстрація вхідної та вихідної пошти в електронній базі СЕД.
Ми пропонуємо:
- Конкурентоспроможну заробітну плату, яка виплачується відповідно до законодавства України;
- Комфортний офіс в центрі міста ;
- Гнучкий графік (при обов’язковому знаходженні на робочому місці не менше 8 годин);
- Відпустка тривалістю 24 календарних дні на рік;
- Медична страховка, страхування від НВ, мобільний зв’язок;
- Навчання і підвищення кваліфікації в процесі роботи;
- Можливість працювати в стабільній, найбільшій іноземній страховій компанії в колі професіоналів та однодумців;
- Відмінні перспективи кар'єрного і професійного зростання;
- Дружній колектив.
<< Вниз
Вгору >>
<< Вниз