Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

Кар'єра

Чому саме УНІКА?

Основною складовою стилю управління UNIQA є заохочення співробітників, які беруть на себе відповідальність, системно мислячих командних гравців, що прагнуть забезпечити персоналізований сервіс для наших клієнтів.

Наші очікування від керівників UNIQA – це лідери, які є наставниками для своїх колег, що забезпечують щирий зворотний зв'язок, показують перспективи на майбутнє, забезпечуючи справедливість і прозорість при прийнятті рішень. Від наших співробітників ми очікуємо прагнення до розвитку, ефективності та гнучкості.

У свою чергу, ми інвестуємо в професійний розвиток нашої команди, виявляємо і розвиваємо їх таланти і пропонуємо різноманітні можливості, для максимального використання потенціалу та здібностей кожного .

Спеціаліст Call Center (страхування)


07 квітня, 2016


Спеціаліст Call Center (страхування)

Функції:
• Прийом вхідних телефонних дзвінків;
• Реєстрація страхових випадків;
• Інформаційна підтримка клієнтів, які телефонують до Контакт Центру Компанії.

Вимоги:
• Досвід роботи у контакт-центрі (бажано у страхових компаніях) від 1 року буде перевагою;
• Знання страхових продуктів буде перевагою (КАСКО, ЦВ, НВ, Майно і т.д);
• Вільне володіння російською та українською мовою;
• Чиста, добре поставлена мова (без дефектів дикції);
• Впевнений користувач ПК;
• Активність, комунікабельність, ініціативність.

Ключові компетенції:
• Орієнтація на клієнта;
• Чесність та довіра;
• Вирішення проблем;
• Орієнтація на результат.

Ми пропонуємо:
• Графік роботи: пн - пт з 9:00 до 18:00, з 11:00 до 20:00; або в нічні зміни;
• Заробітну плату, що виплачується відповідно до законодавства України;
• Медичне страхування, страхування від НВ, знижки на продукти компанії;
• Можливість працювати в стабільній, найбільшій іноземній компанії в оточенні професіоналів та однодумців;
• Дружний колектив.

Всі вакансії Надіслати резюме

 

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз