Ми розуміємо, що складнощі в роботі мобільного оператора Київстар можуть завдати незручності. Нагадуємо про доступні канали зв'язку:
за номерами
+38 044 225 60 00,
+38 066 170 03 73,
+38 093 170 03 73
через мобільний застосунок MyUNIQA
чат-бот UNIQAua
Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.
Слідкуйте за останніми новинами в галузі страхування і знаходьте найбільш корисну інформацію для Вас.
Якість послуг УНІКА в липні. Результати опитування
08 серпня, 2022
В центрі уваги УНІКА Україна завжди був та залишається клієнт, тому компанія приділяє велику увагу якості обслуговування та проводить регулярні опитування задоволеності якістю одержаних послуг.
Результати опитування клієнтів УНІКА в липні 2022 року:
- Загальний рівень задоволеності якістю одержаних послуг від компанії «УНІКА» складає 4,68 з 5
- Рівень задоволеності якістю послуг Медичного асистансу УНІКА – 4,77 з 5.
Дякуємо кожному клієнту, хто обрав УНІКА своїм страховиком, та продовжуємо надавати якісні страхові послуги.
До списку новин
<< Вниз
Вгору >>
<< Вниз