Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

Чому саме УНІКА?
Основною складовою стилю управління UNIQA є заохочення співробітників, які беруть на себе відповідальність, системно мислячих командних гравців, що прагнуть забезпечити персоналізований сервіс для наших клієнтів.
Наші очікування від керівників UNIQA – це лідери, які є наставниками для своїх колег, що забезпечують щирий зворотний зв'язок, показують перспективи на майбутнє, забезпечуючи справедливість і прозорість при прийнятті рішень. Від наших співробітників ми очікуємо прагнення до розвитку, ефективності та гнучкості.
У свою чергу, ми інвестуємо в професійний розвиток нашої команди, виявляємо і розвиваємо їх таланти і пропонуємо різноманітні можливості, для максимального використання потенціалу та здібностей кожного .
Старший внутрішній аудитор
Небанківська фінансова група УНІКА Україна — лідер страхового ринку України, що входить до складу групи UNIQA (Австрія), однієї з найбільших страхових груп Європи, запрошує у свою команду Старшого внутрішнього аудитора.
Що потрібно робити:
- Проведення попередньої оцінки ризиків бізнес-процесів, що підлягають перевірці;
- Розробка програм аудиту, ґрунтуючись на міжнародних стандартах професійної практики внутрішнього аудиту;
- Проведення аудиторських перевірок бізнес-процесів страхової компанії на основі ризик-орієнтованого підходу, оцінка ефективності та результативності системи внутрішнього контролю;
- Документування результатів проведених аудиторських перевірок, випуск рекомендацій по удосконаленню системи внутрішнього контролю і мінімізації ризиків, а також їх погодження з підрозділами;
- Підготовка проектів аудиторських звітів за результатами проведених перевірок;
- Періодичний моніторинг виконання рекомендацій, випущених за результатами проведених аудиторських перевірок;
- Підготовка і своєчасне надання Правлінню компанії, Наглядовій Раді і Group Internal Audit аудиторських звітів за результатами перевірок;
- Консультування інших підрозділів компанії з питань організації контролів, мінімізації ризиків і оптимізації бізнес процесів.
Що ми чекаємо від кандидата:
- Досвід роботи у внутрішньому аудиті фінансової сфери або в аудиторській компанії зі спеціалізацією перевірок фінансових компаній не менше 3 років;
- Знання міжнародних стандартів професійної практики внутрішнього аудиту;
- Знання законодавства у сфері бухгалтерського обліку та міжнародної фінансової звітності;
- Знання методології планування та проведення аудиторських перевірок;
- Знання підходів проведення попередньої оцінки ризиків об’єкту перевірки;
- Досвід проведення аналізу бізнес-процесів, тестування контролів і створення рекомендацій з метою мінімізації ризиків та покращення процесів і контролів;
- Знання концептуальних засад побудови систем внутрішнього контролю і управління ризиками;
- Впевнене володіння пакетом MS Office (Word, Еxcel, PowerPoint), досвід роботи з аналізу великих масивів інформації;
- Обов’язкове знання англійської мови на рівні не нижче Upper-Intermediate;
- Стресостійкість, ініціативність, високий рівень комунікаційних здібностей та вміння переконувати, творчі здібності, креативність, гнучкість.
Ключові компетенції:
- Орієнтованість на клієнта: ви прагнете та можете забезпечити довгострокові відносини з клієнтами, партнерами або внутрішнім клієнтом
- Прозорість та чесніть: ви втілюєте слова у дії та вас вважають тим, хто заслуговує довіру
- Незалежність та самостійність: ви надійні, відповідальні та проактивні
- Справедливість: ви ставитесь до усіх членів команди у відповідності та за одними й тими самими справедливими стандартами
- Сильні навички ведення переговорів: ви дипломатично вмієте вирішувати розбіжності
- Організаційні навички: ви можете ефективно та раціонально використовувати ресурси
Навіть, якщо ви не володієте усіма із перерахованих кваліфікацій – все одно подавайте заявку. Ми шукаємо кандидатів з ентузіазмом та позитивним настроєм. Не зволікайте – наша Компанія з нетерпінням чекає на ваш відгук!
Ми можемо запропонувати:
- Цікаві проекти та можливість реалізуватися в найбільшій європейській страховій групі
- Конкурентоспроможну заробітну плату, яка виплачується відповідно до законодавства України
- Можливість працювати дистанційно з будь-якого місця (мінімум 70% робочого часу)
- Відпустка тривалістю 24 календарних дні на рік
- Безкоштовне медичне страхування, страхування від нещасного випадку
- Медичне страхування родичів на пільгових умовах
- Постійне навчання та підвищення кваліфікації у процесі роботи
- Доступ до безкоштовного сервісу індивідуальних консультацій з професійними психологами та коучами
- Можливість працювати в колі професіоналів та однодумців
- Можливість кар'єрного і професійного зростання
- Дружній колектив
- Наша мета - забезпечити прозорий та результативний процес співбесід, де кандидати можуть продемонструвати свій потенціал та відчути командну культуру UNIQA. Для даної вакансії передбачаються наступні етапи: онлайн співбесіда з рекрутером, тестування, фінальна співбесіда із HRD та керівником підрозділу.
Ми в UNIQA підтримуємо різноманітність та просуваємо її. Ми покладаємось на різні точки зору у наших командах та на керівних посадах. Тому ми дуже раді отримувати заявки, які збагачують нашу різноманітність.
<< Вниз
Вгору >>
<< Вниз