Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

Чому саме УНІКА?
Основною складовою стилю управління UNIQA є заохочення співробітників, які беруть на себе відповідальність, системно мислячих командних гравців, що прагнуть забезпечити персоналізований сервіс для наших клієнтів.
Наші очікування від керівників UNIQA – це лідери, які є наставниками для своїх колег, що забезпечують щирий зворотний зв'язок, показують перспективи на майбутнє, забезпечуючи справедливість і прозорість при прийнятті рішень. Від наших співробітників ми очікуємо прагнення до розвитку, ефективності та гнучкості.
У свою чергу, ми інвестуємо в професійний розвиток нашої команди, виявляємо і розвиваємо їх таланти і пропонуємо різноманітні можливості, для максимального використання потенціалу та здібностей кожного .
Фахівець з управління клієнтським досвідом (Customer experience specialist).

Небанківська фінансова група УНІКА Україна — лідер страхового ринку України, що входить до складу групи UNIQA (Австрія), однієї з найбільших страхових груп Європи, у зв’язку з розширенням запрошує у свою команду Фахівця з управління клієнтським досвідом (Customer experience specialist).
Що потрібно робити:
- Організація та проведення досліджень з клієнтського досвіду
- Підготовка рекомендацій відповідальним підрозділам для створення більш високого рівня задоволеності клієнтів та позитивного іміджу Компанії
- Підготовка та публікація інструкцій для клієнтських процесів та обслуговування
- Управління та щоденний моніторинг процесу та якості обробки скарг.
- Побудова системи ефективного зворотного зв’язку з клієнтами
Що ми чекаємо від кандидата:
- Досвід роботи та велике бажання працювати на покращення клієнтського сервісу
- Навички ділового листування (з клієнтами, партнерами тощо)
- Впевнений користувач MS ExcelРозвинені аналітичні та комунікаційні навички
Ви гнучкі, проактивні та клієнтоорієнтовані, а також готові дивувати нас своїми ідеями та підходами роботи з клієнтами
Ключові компетенції:
- Орієнтованість на клієнта: ви прагнете та можете забезпечити довгострокові відносини з клієнтами, партнерами або внутрішнім клієнтом
- Прозорість та чесніть: ви втілюєте слова у дії та вас вважають тим, хто заслуговує довіру
- Незалежність та самостійність: ви надійні, відповідальні, ініціативні та проактивні
- Справедливість: ви ставитесь до усіх членів команди у відповідності та за одним і тим самими справедливими стандартами
- Сильні навички ведення переговорів: ви дипломатично вмієте вирішувати розбіжності
- Організаційні навички: ви можете ефективно та раціонально використовувати ресурси.
Ми зможемо запропонувати:
- Конкурентоспроможну заробітну плату, яка виплачується відповідно до законодавства України
- Цікаві завдання і можливість реалізуватися в найбільшій страховій європейській компанії
- Можливість працювати дистанційно з будь-якого місця (мінімум 80% робочого часу)
- Офіційне працевлаштування згідно з законодавством України
- Відпустка тривалістю 24 календарних дні на рік
- Безкоштовне медичне страхування та страхування від НВ (нещасних випадків)
- Медичне страхування родичів на пільгових умовах
- Навчання і підвищення кваліфікації в процесі роботи
- Турботу про ментальне здоров’я співробітників (безкоштовний Сервіс психологічної та коучингової підтримки)
- Відмінні перспективи кар'єрного і професійного зростання
- Дружній колектив.
Ми в UNIQA підтримуємо різноманітність та просуваємо її. Ми покладаємось на різні точки зору у наших командах та на керівних посадах. Тому ми дуже раді отримувати заявки, які збагачують нашу різноманітність.
<< Вниз
Вгору >>
<< Вниз