UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
Кар'єра - фото
Кар'єра

Чому саме УНІКА?

Основною складовою стилю управління UNIQA є заохочення співробітників, які беруть на себе відповідальність, системно мислячих командних гравців, що прагнуть забезпечити персоналізований сервіс для наших клієнтів.

Наші очікування від керівників UNIQA – це лідери, які є наставниками для своїх колег, що забезпечують щирий зворотний зв'язок, показують перспективи на майбутнє, забезпечуючи справедливість і прозорість при прийнятті рішень. Від наших співробітників ми очікуємо прагнення до розвитку, ефективності та гнучкості.

У свою чергу, ми інвестуємо в професійний розвиток нашої команди, виявляємо і розвиваємо їх таланти і пропонуємо різноманітні можливості, для максимального використання потенціалу та здібностей кожного .

Фахівець з управління клієнтським досвідом (Customer experience specialist).



Фахівець з управління клієнтським досвідом (Customer experience specialist).

Небанківська фінансова група УНІКА Україна — лідер страхового ринку України, що входить до складу групи UNIQA (Австрія), однієї з найбільших страхових груп Європи, у зв’язку з розширенням запрошує у свою команду Фахівця з управління клієнтським досвідом (Customer experience specialist).

Що потрібно робити:

  • Організація та проведення досліджень з клієнтського досвіду
  • Підготовка рекомендацій відповідальним підрозділам для створення більш високого рівня задоволеності клієнтів та позитивного іміджу Компанії
  • Підготовка та публікація інструкцій для клієнтських процесів та обслуговування
  • Управління та щоденний моніторинг процесу та якості обробки скарг.
  • Побудова системи ефективного зворотного зв’язку з клієнтами


Що ми чекаємо від кандидата:

  • Досвід роботи та велике бажання працювати на покращення клієнтського сервісу
  • Навички ділового листування (з клієнтами, партнерами тощо)
  • Впевнений користувач MS ExcelРозвинені аналітичні та комунікаційні навички


Ви гнучкі, проактивні та клієнтоорієнтовані, а також готові дивувати нас своїми ідеями та підходами роботи з клієнтами

Ключові компетенції:

  • Орієнтованість на клієнта: ви прагнете та можете забезпечити довгострокові відносини з клієнтами, партнерами або внутрішнім клієнтом
  • Прозорість та чесніть: ви втілюєте слова у дії та вас вважають тим, хто заслуговує довіру
  • Незалежність та самостійність: ви надійні, відповідальні, ініціативні та проактивні
  • Справедливість: ви ставитесь до усіх членів команди у відповідності та за одним і тим самими справедливими стандартами
  • Сильні навички ведення переговорів: ви дипломатично вмієте вирішувати розбіжності
  • Організаційні навички: ви можете ефективно та раціонально використовувати ресурси.


Ми зможемо запропонувати:

  • Конкурентоспроможну заробітну плату, яка виплачується відповідно до законодавства України
  • Цікаві завдання і можливість реалізуватися в найбільшій страховій європейській компанії
  • Можливість працювати дистанційно з будь-якого місця (мінімум 80% робочого часу)
  • Офіційне працевлаштування згідно з законодавством України
  • Відпустка тривалістю 24 календарних дні на рік
  • Безкоштовне медичне страхування та страхування від НВ (нещасних випадків)
  • Медичне страхування родичів на пільгових умовах
  • Навчання і підвищення кваліфікації в процесі роботи
  • Турботу про ментальне здоров’я співробітників (безкоштовний Сервіс психологічної та коучингової підтримки)
  • Відмінні перспективи кар'єрного і професійного зростання
  • Дружній колектив.


Ми в UNIQA підтримуємо різноманітність та просуваємо її. Ми покладаємось на різні точки зору у наших командах та на керівних посадах. Тому ми дуже раді отримувати заявки, які збагачують нашу різноманітність.

Всі вакансії Надіслати резюме

 

    Поширити
Подумай УНІКА

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз