Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

Чому саме УНІКА?
Основною складовою стилю управління UNIQA є заохочення співробітників, які беруть на себе відповідальність, системно мислячих командних гравців, що прагнуть забезпечити персоналізований сервіс для наших клієнтів.
Наші очікування від керівників UNIQA – це лідери, які є наставниками для своїх колег, що забезпечують щирий зворотний зв'язок, показують перспективи на майбутнє, забезпечуючи справедливість і прозорість при прийнятті рішень. Від наших співробітників ми очікуємо прагнення до розвитку, ефективності та гнучкості.
У свою чергу, ми інвестуємо в професійний розвиток нашої команди, виявляємо і розвиваємо їх таланти і пропонуємо різноманітні можливості, для максимального використання потенціалу та здібностей кожного .
Керівник напрямку розвитку діджитальних каналів обслуговування
Небанківська фінансова група УНІКА Україна — лідер страхового ринку України, що входить до складу групи UNIQA (Австрія), однієї з найбільших страхових груп Європи, запрошує у свою команду Керівника напрямку розвитку діджитальних каналів обслуговування.
Ми можемо запропонувати наступні цікаві завдання:
- Розвиток (операційний і якісний) діджитальних каналів обслуговування
- Відповідальність за дотримання SLA у діджитальних каналах обслуговування
- Вдосконалення існуючих і створення нових клієнтських сервісів у і джитальних каналах обслуговування (чат-боти і мобільний додаток)
- Підвищення рівня задоволеності (CSAT) клієнтів у діджитальних каналах обслуговування
- Контроль і покращення показників роботи команди
- Регулярна звітність щодо кількісних і якісних показників роботи підрозділу.
Нам би хотілося бачити в вас такий досвід і якості:
- Досвід роботи на керівних посадах у сервісних контактних центрах (від рівня Supervisor і вище)
- Розуміння сучасних трендів щодо обслуговування клієнтів у діджитальних каналах (чати і чат-боти, мобільний додаток)
- Розуміння методології сучасних метрик для оцінки рівня клієнтської задоволеності (CSAT/CDSAT, NPS, FCR)
- Розуміння базових підходів у операційному управлінні КЦ (планування, розрахунок кількості персоналу, мікроменеджмент, тощо)
- Аналітичні навички (бажано досвід роботи із системою PowerBI, або подібними BI системами)
- Розуміння базових підходів у операційному управлінні КЦ (планування, розрахунок кількості персоналу, мікроменеджмент, тощо)
- Просунутий користувач MS Office (Excel, PowerPoint)
- Комунікабельність, доброзичливість, проактивний підхід у вирішенні задач, стресостійкість
Ключові компетенції:
- Орієнтованість на клієнта: ви прагнете та можете забезпечити довгострокові відносини з клієнтами, партнерами або внутрішнім клієнтом
- Прозорість та чесніть: ви втілюєте слова у дії і вас вважають тим, хто заслуговує довіру
- Незалежність та самостійність: ви надійні, відповідальні та проактивні
- Справедливість: ви ставитесь до усіх членів команди у відповідності та за одними і тими самими справедливими стандартами
- Сильні навички ведення переговорів: ви дипломатично вмієте вирішувати розбіжності
- Організаційні навички: ви можете ефективно та раціонально використовувати ресурси
Навіть, якщо ви не володієте усіма із перерахованих кваліфікацій – все одно подавайте заявку. Ми шукаємо кандидатів з ентузіазмом та позитивним настроєм. Не зволікайте – наша Компанія з нетерпінням чекає на ваш відгук!
Ми можемо запропонувати:
- Цікаві проекти та можливість реалізуватися в найбільшій європейській страховій групі
- Конкурентоспроможну заробітну плату, яка виплачується відповідно до законодавства України
- Можливість працювати дистанційно з дому (мінімум 70% робочого часу)
- Відпустка тривалістю 24 календарних дні на рік
- Безкоштовне медичне страхування та страхування від нещасного випадку
- Медичне страхування родичів на пільгових умовах
- Постійне навчання та підвищення кваліфікації у процесі роботи
- Доступ до безкоштовного сервісу індивідуальних консультацій з професійними психологами та коучами
- Можливість працювати в колі професіоналів та однодумців
- Можливість кар'єрного і професійного зростання
- Дружній колектив
- Наша мета - забезпечити прозорий та результативний процес співбесід, де кандидати можуть продемонструвати свій потенціал та відчути командну культуру UNIQA. Для даної вакансії передбачаються наступні етапи: онлайн співбесіда з рекрутером, безпосереднім керівником та фінальна співбесіда із HRD.
Ми в UNIQA підтримуємо різноманітність та просуваємо її. Ми покладаємось на різні точки зору у наших командах та на керівних посадах. Тому ми дуже раді отримувати заявки, які збагачують нашу різноманітність.
<< Вниз
Вгору >>
<< Вниз