UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
Кар'єра - фото
Кар'єра

Чому саме УНІКА?

Основною складовою стилю управління UNIQA є заохочення співробітників, які беруть на себе відповідальність, системно мислячих командних гравців, що прагнуть забезпечити персоналізований сервіс для наших клієнтів.

Наші очікування від керівників UNIQA – це лідери, які є наставниками для своїх колег, що забезпечують щирий зворотний зв'язок, показують перспективи на майбутнє, забезпечуючи справедливість і прозорість при прийнятті рішень. Від наших співробітників ми очікуємо прагнення до розвитку, ефективності та гнучкості.

У свою чергу, ми інвестуємо в професійний розвиток нашої команди, виявляємо і розвиваємо їх таланти і пропонуємо різноманітні можливості, для максимального використання потенціалу та здібностей кожного .

Керівник напрямку розвитку діджитальних каналів обслуговування



Керівник напрямку розвитку діджитальних каналів обслуговування

Небанківська фінансова група УНІКА Україна — лідер страхового ринку України, що входить до складу групи UNIQA (Австрія), однієї з найбільших страхових груп Європи, запрошує у свою команду Керівника напрямку розвитку діджитальних каналів обслуговування.  

Ми можемо запропонувати наступні цікаві завдання:  

  • Розвиток (операційний і якісний) діджитальних каналів обслуговування  
  • Відповідальність за дотримання SLA у діджитальних каналах обслуговування  
  • Вдосконалення існуючих і створення нових клієнтських сервісів у і джитальних каналах обслуговування (чат-боти і мобільний додаток) 
  • Підвищення рівня задоволеності (CSAT) клієнтів у діджитальних каналах обслуговування 
  • Контроль і покращення показників роботи команди 
  • Регулярна звітність щодо кількісних і якісних показників роботи підрозділу. 

Нам би хотілося бачити в вас такий досвід і якості:  

  • Досвід роботи на керівних посадах у сервісних контактних центрах (від рівня Supervisor і вище) 
  • Розуміння сучасних трендів щодо обслуговування клієнтів у діджитальних каналах (чати і чат-боти, мобільний додаток) 
  • Розуміння методології сучасних метрик для оцінки рівня клієнтської задоволеності (CSAT/CDSAT, NPS, FCR) 
  • Розуміння базових підходів у операційному управлінні КЦ (планування, розрахунок кількості персоналу, мікроменеджмент, тощо) 
  • Аналітичні навички (бажано досвід роботи із системою PowerBI, або подібними BI системами) 
  • Розуміння базових підходів у операційному управлінні КЦ (планування, розрахунок кількості персоналу, мікроменеджмент, тощо) 
  • Просунутий користувач MS Office (Excel, PowerPoint) 
  • Комунікабельність, доброзичливість, проактивний підхід у вирішенні задач, стресостійкість 

Ключові компетенції: 

  • Орієнтованість на клієнта: ви прагнете та можете забезпечити довгострокові відносини з клієнтами, партнерами або внутрішнім клієнтом 
  • Прозорість та чесніть: ви втілюєте слова у дії і вас вважають тим, хто заслуговує довіру 
  • Незалежність та самостійність: ви надійні, відповідальні та проактивні 
  • Справедливість: ви  ставитесь до усіх членів команди у відповідності та за одними і тими самими справедливими стандартами 
  • Сильні навички ведення переговорів: ви дипломатично вмієте вирішувати розбіжності 
  • Організаційні навички: ви можете ефективно та раціонально використовувати ресурси 

Навіть, якщо ви не володієте усіма із перерахованих кваліфікацій – все одно подавайте заявку. Ми шукаємо кандидатів з ентузіазмом та позитивним настроєм. Не зволікайте – наша Компанія з нетерпінням чекає на ваш відгук! 

Ми можемо запропонувати: 

  • Цікаві проекти та можливість реалізуватися в найбільшій європейській страховій групі 
  • Конкурентоспроможну заробітну плату, яка виплачується відповідно до законодавства України 
  • Можливість працювати дистанційно з дому (мінімум 70% робочого часу) 
  • Відпустка тривалістю 24 календарних дні на рік 
  • Безкоштовне медичне страхування та страхування від нещасного випадку 
  • Медичне страхування родичів на пільгових умовах 
  • Постійне навчання та підвищення кваліфікації у процесі роботи 
  • Доступ до безкоштовного сервісу індивідуальних консультацій з професійними психологами та коучами 
  • Можливість працювати в колі професіоналів та однодумців 
  • Можливість кар'єрного і професійного зростання 
  • Дружній колектив 
  • Наша мета - забезпечити прозорий та результативний процес співбесід, де кандидати можуть продемонструвати свій потенціал та відчути командну культуру UNIQA. Для даної вакансії передбачаються наступні етапи: онлайн співбесіда з рекрутером, безпосереднім керівником та фінальна співбесіда із HRD. 

Ми в UNIQA підтримуємо різноманітність та просуваємо її.  Ми покладаємось на різні точки зору у наших командах та на керівних посадах. Тому ми дуже раді отримувати заявки, які збагачують нашу різноманітність.  

 

Всі вакансії Надіслати резюме

 

    Поширити
Подумай УНІКА

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз